Ga naar inhoud


Humax besteld 975,- incl.btw


Gast

Aanbevolen berichten

@Toxic[Q]<BR>nee hoor, in beverwijk staat er inderdaad een Turk (of Marokkees da wee'k ok nie) die ook een winkel heeft. je krijgt netjes een bon, als moet een btw bon, gedateerd, gestempeld, en dus heb je volgens mij gewoon fabrieksgarantie.<BR>Ik heb hier een irdeto euro ci gekocht toen deze in de reguliere winkel echt nog niet te krijgen was. <BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er kan natuurlijk altijd een uitzondering tussen zitten. Het was inderdaad niet netjes van mij alle zwarte-beverwijk-markt mannen over 1 kam te scheren maar feit is dat je op de zwarte markt heel goed op moet passen wat en waar je koopt. Zorg altijd dat je een bedrijfsadres of KvK inschrijving en garantie op de bon hebt staan.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bon, KvK inschrijving, sorry hoor maar dat zegt helemaal niets.<P>Als betrokkene je ingeval van defecten in de kou laat staan, door bijvoorbeeld terug te verhuizen naar verweggiestan, heb je aan de mooiste papieren geen bal.<P>Neem dat van mij aan, ik ben door schade en schande wijs geworden. mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...