Ga naar inhoud


Waar edittor voor 32 satelieten ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>heb nu al een ruim weekje de nieuwe software met die 32 satelieten in de humax zitten.<BR>En heb al een hoop kanalen en satelieten ingelezen.<BR>Nu wilde ik deze met humbox gaan bewerken, maar iedere keer als ik op een zender sta die van boven de 16 posities is krijg ik foutmeldingen op het scherm, en kan ik ook niet meer als 16 satelieten ingeven bij humbox.<BR>Verder is mij vanmorgen opgevallen dat als ik een nieuwe zoektocht doe en dan de gevonden zenders wil toevoegen dit niet gaat.<BR>Krijg dan de melding Service Limit Reached !<P>Wie heeft dit ook of heeft er al een edittor voor ?<P>C-ya Jerommekeuh.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey Wiz,<P>bedankt voor de Info.<BR>Mailtje naar humax is onderweg, had al eerder gemailed mede omdat je 25 posities kunt programeren van 32 want er staan er maar 25 in.<BR>En had toen gelijk gevraagd naar een editor ervoor, en er zou een nieuwe versie uitkomen.<BR>Maar het aanpassen van de DLL zou nu al uitkomst kunnen bieden.<P>Jerommekeuh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hoi Satchef,<p>Zover ik weet is die nieuwe DLL waar eerder over gesproken is nog niet vrijgegeven door humax.

In hun laatste reaktie zeiden ze dat er aan gewerkt word, en dat ook de sateliet settings voor diseqc vernieuwd zouden worden in een nieuwe firmware.<p>Misschien dat je een op de duitse boards kan rondkijken of er daar al wat meer info over te vinden is.

Misschien is het een optie om de tekstfile die je nu met humbox4 kunt creeren om deze aan te passen met een tekst edittor en hem dan opnieuw intelezen of te converteren.

Zelf heb ik deze methode niet uitgeprobeerd, is ff een gedachte gang.

Misschien ff een posting in het settings forum plaatsen voor meer info als dit het goede forum daarvoor is.<p>hoop dat je vraag voldoende beantwoord is.<p>jeromekeuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...