Ga naar inhoud


1 reaktie op de nieuwe patch


Gast

Aanbevolen berichten


hallo Bert delft<P>Effe een vraagje heb zelf nu AllCam 2.4 er in zitten .<BR>Kan ik deze nieuwe 10306pnl er gewoon overheen zetten ?<BR>En als het niet bevald kan ik dan terug naar AllCam 2.4?<BR>Ik ben zelf ook benieuwd naar DD en de 32 Antenes.<P><BR>THX TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat kan ik heb het zelf al een paar keer gedaan maar ik krijg er geen dd geluid uithoor op cinidom de luxe dus ik denk er over om weer terug te pachten naar allcan 2.4<BR>suc6 bert frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Bert voor de reaktie<P>Ik ga het morgen even proberen.<BR>En dan laat ik het wel effe weten of het bij mij werkt DD.<BR>Ik vindt het ook raar dat het bij jou niet werkt,want ik lees alleen maar goede berichten over DD.<BR>Maar ik zal het zelf morgen wel ondervinden ,wel of geen DD That's the Question!<P>THX from TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die laatste nieuwe patch vertaald door crazy ivan (zonder allcam) erop moeten zetten om DD te krijgen.<P>Heb je hem aangesloten met een glasvezelkabeltje op de digital out?<P>Ik heb hem op de DTT3500 speakerset aangsloten SUPERGELUID!!! laugh.gif" border="0<P>Jammer dat niet iedere film wordt uitgezonden met DD.<P>MVG > PSYCHO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier alles getest en werkt perfect!<BR>Dolby Digital geluid op Cinedom de luxe en op Pro7.<P><BR>Check je dolby digital versterker en kijk of deze op optical input staat ipv. analoge!!<P><BR>Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooo nou word het verhaal me duidelijk<BR>nee ik heb de hummie niet aan gesloten met een glasvezel kabeltje ik kijk via de scart aansluiting .....dat is het hele euvel natuurlijk hahahahaha ooo wat ben ik weer dom<BR>bedankt allemaal jongens<BR>bert delft laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus hetzelfde probleem als Bert Delft.<BR>Ik heb een sony strdav930 en is verbonden met opt kabel<BR>Ik heb GEEN DD op cinedom (dus ook geen symbool op het onscreen van de Humax) Ik heb op pro7 WEL digitaal geluid en het DD symbool.<BR>Ik werk met een gw in de slot van de 5400 (loader L1.37)<BR>Wat is er mis???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar dingen die je zou kunnen proberen:<P>- Patch met DD fix?<BR>- Juiste audiokanaal gekozen?<BR>- Zoals eerder beschreven, DD-receiver ingesteld op de juiste ingang?<BR>- In het systeeminstelling menu --> a/v opties. DD goed ingesteld?<P>Suc7<P>MVG > PSYCHO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Nou, mijn ervaringen met de patches:<BR>Ik heb ze allemaal geprobeerd, en ik moet zeggen:<BR>De enige die bij mij naar tevredenheid werkt, is de 2.3!<BR>Eventjes afgezien van de DD, daar ik deze toch niet horen kan.<BR>De 2.4 was veel te traag en hing zich regelmatig op, en bij de laatste 10306pnl moet ik weer naar nieuwe werkende files zoeken voor de embedded:-))<BR>Het enige wat deze versie mij meer te bieden heeft, is op slechts een paar CineD's EPG!<BR>Dat vind ik (voor mij) een te kleine vooruitgang, dus ben ik weer terug gegaan naar 2.3 en wacht ik gewoon weer rustig af.<BR>Gr.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

met 10306pNL moet ik alle zenders weer zoeken<P>mijn lijsten vanuit SetEdit pakt ie wel maar geeft ze niet weer, dus toch weer zoeken<P>bij het zoeken vindt hij Cinedom NIET<BR>wel PW, en die werkt ook via embedded en GW<P>secaatjes werken ook via GW in Aston 1.03<BR>maar dus geen zenderlijst, geen cinedom, en dus ook geen DD<P>Iemand een idee?<BR>als ik nu 2.4NL terugzet, dan wel lijst maar geen DD<P>pfoehehhhhhhhhhh, ik word moe<P>Coglio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...