crazyrip Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 Weet iemand of er ook een zender is die de alternatieve elfstedentocht uitzend, die plaats vind op de Oostenrijkse Weissensee??? [color:"red"] Alleen Weissensee is geen titel. Volgende keer uitgebreidder graag. Bij voorbaat dank, Peter. [/color]
Koen B Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 Wanneer mag dat dan wel plaatsvinden??? Enige kanshebbers zijn volgens mij de ORF of TW1. Of Eurosport, natuurlijk. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
crazyrip Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Geplaatst: 28 januari 2005 Zaterdag 5 februari Alternatieve elfstedentocht Weissensee
EasySat Geplaatst: 29 januari 2005 Geplaatst: 29 januari 2005 Volg op die datum de feeds, dan zie je snel genoeg of het te volgen is. Ik kan het mij overigens niet herinneren van de voorgaande edities.
Gorilla King Geplaatst: 29 januari 2005 Geplaatst: 29 januari 2005 Eventueel kun je via de website kijken hier dus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen