Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 Hallo,<P>ik heb in mijn Hummie de 2.4+ versie eringezet en een Funcard geprogrammeerd met de 3 in 1 hex bestanden.<BR>Na Anderhalve dag begint die Funkaart aan mijn zendertabel te knagen en verdwijnen er zenders uit de lijst en de Humax begint raar te doen, beeld, geen beeld, hangen enz.<BR>Kan iemand me hierover een tip geven ? <P>Bedankt !<P>Teunke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 Heeft je hummy voldoende ruimte aan alle kanten om te koelen?<P>Ik heb wel eens verhalen gehoord van Hummy's te krap in kastjes gebouwd waardoor ze te warm worden en raar gaan doen....<P>groeten,<BR>Ogie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 Hier een paar dingen die je ook nog zou kunnen proberen:<P>Andere heksjes<BR>Goldwafercards proberen (Werken bij mij perfect)<BR>Signaal checken (Ik had ook last van wegvallend beeld de paal zwiepte een beetje te veel in de wind)<BR>Nieuwe patch proberen<P>suc6<P>MVG > PSYCHO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duwgati Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 Een soortgelijk probleem had ik gisteren ook. Of er zenders verdwenen zijn wseet ik niet, moet ik nakijken, maar beeld/geen beeld en hangen (alleen nog met de schakelaar achterop uit en weer aan te zetten) had ik ook. <BR>Het gebeurde toen ik aan het experimenteren was met verschillende hex files.<BR>Uiteindelijk weer teruggegaan naar mijn oude set files en geen problemen meer.<BR>Ik verdenk dus 1 bepaalde file-set ervan. Helaas weet ik niet meer welke files het waren.<BR>Bye<BR>Duwgati Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 Dit ligt echt niet aan de files mischien vastlopers maar zenders verdwijnen niet zomaar dat is echt soft of hardware probleem van de hummie ... haal de files in ieder geval bij kwek kwek en let op het onderste als je ze ergens anders haalt<P>Als jullie de funfiles 3in1 gebruiken welke versie flash gebruiken jullie de versie 1.0 of 2.0 of 2.1<BR>1.0 zitten schakel probleempjes in<P>2.0 deze loopt verre uit het beste stream liep traag maar is weer opgelost<P>2.1 loopt helemaal niet, alleen als je in de flash een modificatie aanbrengt<P>niet bang zijn loopt perfect echt een aanrader alleen nog kleine bill gates probleempjes<P>en je kunt de coco van humax nog eens veranderen in de crd file.. en kijken wat het beste loopt bij je humax...<P>er staat nu bv 05 00 01 00 06 02<BR>en kun je veranderen in 06 02 01 00 05 00<P>en dit kun je doen ISVP.exe (editor)<P>De groeten....(-: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hagkobe Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 heb dit probleem ook een tweetal weken gehad met de 2.4<BR>Zendernamen veranderde vanzelf in 2"#kkd en @!(àà' enzovoort<BR>er staan ongeveer 1200 zenders in en zeker 1/4 was veranderd in een onleesbare naam<BR>Geen paniek , heb nieuwe settinglijst en software erin gezet <BR>Probleem niet meer gehad<BR>red humax virus zeker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 Lijkt me in eerste instantie een hitte probleem. Dat kun je checken door hem vrij te zetten, klepje open, en een ventilator erop. En geen direct zonlicht! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten