droomhobby Geplaatst: 29 januari 2005 Geplaatst: 29 januari 2005 Welke type Media code/Manufacturer ID dvd speelt het beste films af. Ik heb nu 2 dvd spelers en niet alle dvd's werken op beide spelers. Graag wat info welke dvd's het op de meeste dvd spelers of alle doen. Rob Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
droomhobby Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Geplaatst: 1 februari 2005 Nog 1 poging om een antwoord te krijgen. Welke mediacode of merk/type dvd's zijn het meest geschikt om films te branden. Heb nu het probleem dat de ene dvd speler wel de dvd afspeelt maar op mijn andere dvd speler weer niet Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
Gast Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Volgens een recente test van het duitse blad chip is de Benq 8X -R de beste, Traxdata 4X -R de zekerste, en Verbatim 8X +R de snelste.
Gast Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Ritek en Ricoh media komen vaak bij de merken-tests als beste uit de test qua media. Ik heb zelf nog geen probs ondervonden en kies altijd voor DVD's die met deze media gemaakt zijn. Het merk doet me er dan niet zoveel toe. Momenteel heb ik onbedrukt "Professional Media" DVD's (8X) en die voldoen perfect en spelen op ELKE speler af die ik tot nu toe heb geprobeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen