Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Heb sinds gisteren xsat310 in huis, na wijs beraad gekocht(dacht ik). na 1 dag ben ik er wel achter, is niks en ga'em toch maar ruilen voor een humax5400. Als ik die patch 2.4 erin laadt, heb ik dan wel of niet nog een seca-cam nodig en/of moet ik dan wel of niet gaan proggen. weet ik wat ik nog moet aanschaffen :-)
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 gewoon de alcam softweare erin 2.4<BR>hij wordt er wel trager van maar het<BR>werkt als een trein,dus geen cam kopen<BR>wel moet je de juiste file proggen.<BR>alle opmerkingen kun je vinden op deze site
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Thanx, Qmabir, het schijnt trouwens zo te zijn dat de warranty eraf is als je patch laadt. Is na het patchen de originele firmware nog terug te plaatsen en is dan de patch nog traceerbaar of niet
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 De garantie is er dan inderdaad af, maar wanneer je de goede patch erop zet kan weinig gebeuren. Maar het blijft natuurlijk altijd voor je eigen risico. Nadien kun je altijd nog de orginele software erop zetten.<BR>Zonder dat het zichtbaar is (geweest).
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Mits die natuurlijk niet zodanig kapot is dat de originele versie niet meer geladen kan worden.... <P>Groeten, CK
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Logisch, hij moet natuurlijk nog wel te laden zijn <BR>Ik neem aan de de HIC10110plusCAM2.4NL.hdf- patch de goede is? en dat dat wel goed zal gaan een keer moet tenslotte de eerste keer zijn...<BR>Is trouwens na het patchen de originele C+kaart nog te gebruiken, of niet?<P>Groetjes, Dism
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Qwabir, wat is de juiste file?<P>ik heb vp2 en Aston 1.03 met GW<BR>meeste files werken niet bij me<BR>wat is dan de juiste file<BR>Iemand met dezelfde config. die me kan helpen? Thanx
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Ik begrijp niet welke ontvanger je hebt.want<BR>met de alcam versie zouden nu juist alle kaarten zover ik begrepen heb moeten kunnen gebruiken voor de humax.dus even iets deudelijker
Aanbevolen berichten