Ga naar inhoud


Toch maar humax, maar eeh...


Gast

Aanbevolen berichten

Heb sinds gisteren xsat310 in huis, na wijs beraad gekocht(dacht ik). na 1 dag ben ik er wel achter, is niks en ga'em toch maar ruilen voor een humax5400. Als ik die patch 2.4 erin laadt, heb ik dan wel of niet nog een seca-cam nodig en/of moet ik dan wel of niet gaan proggen. weet ik wat ik nog moet aanschaffen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


gewoon de alcam softweare erin 2.4<BR>hij wordt er wel trager van maar het<BR>werkt als een trein,dus geen cam kopen<BR>wel moet je de juiste file proggen.<BR>alle opmerkingen kun je vinden op deze site

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx, Qmabir, het schijnt trouwens zo te zijn dat de warranty eraf is als je patch laadt. Is na het patchen de originele firmware nog terug te plaatsen en is dan de patch nog traceerbaar of niet confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De garantie is er dan inderdaad af, maar wanneer je de goede patch erop zet kan weinig gebeuren. Maar het blijft natuurlijk altijd voor je eigen risico. Nadien kun je altijd nog de orginele software erop zetten.<BR>Zonder dat het zichtbaar is (geweest).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logisch, hij moet natuurlijk nog wel te laden zijn frown.gif" border="0<BR>Ik neem aan de de HIC10110plusCAM2.4NL.hdf- patch de goede is? en dat dat wel goed zal gaan cool.gif" border="0 een keer moet tenslotte de eerste keer zijn...<BR>Is trouwens na het patchen de originele C+kaart nog te gebruiken, of niet?<P>Groetjes, Dism laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qwabir, wat is de juiste file?<P>ik heb vp2 en Aston 1.03 met GW<BR>meeste files werken niet bij me<BR>wat is dan de juiste file<BR>Iemand met dezelfde config. die me kan helpen? Thanx rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet welke ontvanger je hebt.want<BR>met de alcam versie zouden nu juist alle kaarten zover ik begrepen heb moeten kunnen gebruiken voor de humax.dus even iets deudelijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...