Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Gatver jongens (en meisjes natuurlijk),<P>Ik ben het effe kwijt. Ik heb officiele firmware 1.10.00 met 1.36Loader.<BR>Wel PW via embedded.<P>Ben een DD freak.<BR>Heb ook veel via seca en GW.<BR>Wat kan nu veilig uploaden in Humaxje?<BR>Moet ik nou de 10306pNL nemen?<BR>En moet ik dan mijn secaatje ook wijzigen met bijv. Alfredo?<P>Tjonge, hoe houden jullie alles uit elkaar?<BR>IQ waarschijnlijk boven de 20?<P> Cogliooooooooooooooohhhhhhh
Ron Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 ik zou zeggen: Lees de vorige topics. Deze vraag is pas 30 x beantwoord.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 neen neen, niet waar<BR>nergens staat wat je dan moet met je GW's<BR>Gewoon zo laten als nu?<BR>Beamer kan ik niet vinden. Alfredo wel. Maar ik heb eigen seca bin en hex. Verander zelf de keys. Meeste files werken bij mij niet, Satturk enzo.<P>Maar ik kan dus gewoon 2.4nl of 10306pNL erop knallen en mijn eigen GW-files voor PW en Seca blijven gebruiken?<P>coglio
Ron Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 er wordt wel minstens 10 keer verteld dat dit forom over humax receivers gaat en niet over smartcard problemen. Stel je vraag in het juiste forum en misschien vind je daar dan zelfs een antwoord (ik weet het zelfs wel zeker).<P>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten