Ga naar inhoud


L2.08/H2.08


Gast

Aanbevolen berichten

Stel je hebt een humax5400 met loader H2.08.<BR>en je maakt per ongeluk de fout dat je met patchen de loader L2.08 erin zet.<BR>Wat zijn hier de gevolgen van is dit fataal voor de humax of niet.<BR>En trouwens ken je ook binnen in de humax kijken wat voor loader versie erin zat of niet.<P>groejes M EN M. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


van L208 naar H208 kan geen kwaad. Ik hen al eens een oorspronkelijke L-Loader 5400 met een H loader zien werken. Wat volgens mij wel echt fataal is, is een 5400 die een H of L 2.08 loader heeft(had) en je er dan een L of H 137 in zet. Dan kun je jouw 5400 wel naar de dealer brengen en terug laten sturen naar Humax. Einde verhaal. <BR>Je kunt toch aan de system ID in het STB status menu zien welke versie ID er in zit? Die ID kan niet door de loader worden veranderd volgens mij.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 18-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Firmware op de Humaxsite voor de bij jouw horende system id heeft de loader inclusief.<P>Zet die erop, is je firmware nieuw en je loader meteen erbij.<P>Daarna kan je een +CAM erop zetten (als je wil)<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wizaerd, als je goed leest zie je dat ik niet heb gezegd dat het niet kan. Ik heb gezegd dat je door het laden van een andere loader de system ID niet veranderd wink.gif" border="0<BR>Ik heb me laten vertellen dat de system ID wel veranderd kan worden (en wel op ongeveer dezelfde wijze als mic-hic) maar dan via een file die de eeprom beschrijft.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 21-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...