Ga naar inhoud


KPN bied minder snelheid dan andere providers?


Gast amigob

Aanbevolen berichten

Hi

Ik zit op het moment bij kwello ( ga nu regelmatig over de 40 gig ), en loop met idee om nu toch maar weer eens ADSL te gaan proberen.

 

Even de uitleg van "weer"

 

Ik had op mijn oude adres van het begin af aan ADSL en naar volle tevredenheid

maar na de verhuizing bleek het niet mogelijk om bij mij ADSL ( 512 kbit/64 kbit 2 jaar geleden en ISDN ) voor elkaar te krijgen.

 

Volgens KPN kan ik nu met een analoge lijn "Slim, Go, Lite en Basic" krijgen en met ISDN "Slim en Go".

Tja dat is nutuurlijk niet genoeg.

 

Als ik nu bij een DEMON of tweakdsl ga kijken kan ik bij hun de 8mbit/1mbit krijgen, volgens hun postcode check. Ik wil minimaal 2Mbit/1Mbit.

 

Is er een verschil tussen ADSL aanbieders in apperatuur in de telefoon centrales

en modems die dit verschil kunnen verklaren ?

 

Wat is wijsheid ?

 

Amigob,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er schijnt inderdaad per gebieden verschil te zitten in snelheid kwa ISDN en Analoog.ISDN is met de komst van ADSL minder populair geworden daar heel veel huishoudens weer terug gestapt zijn naar analoog (zal ook een redenen hebben). Meestal hangt het ook ervan af hoever je van een centrale bent verwijderd.

Echter komt er 1 febr een snelheids verhoging. Mischien is dat een schrale troost.

 

Groetjes Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij er niet om dat er een verschil zit tussen analoog en ISDN bij de zelfde provider. Maar dat op bijvoorbeeld de analogelijn ik bij KPN niet verder kom dan het basic abbo ( ik moet dat ook nog maar zien na de laaste snelheids verhogging ) en als je naar bbnet gaat kun je de 8mbit /1mbit abbo krijgen.

 

Dit verschil begrijp ik al niet en in het achterhoofd dat ze bij mij 2 jaar geleden zelfs geen 512/64 kbit ADSL voor elkaar kregen ?

 

AmigoB,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...