Ga naar inhoud


waar valt Dreambox Control Center te downloaden ?


Gast

Aanbevolen berichten

hallowa allemaal kan iemand mij vertellen waar ik Dreambox Control Center? kan downloaden ik kan het nergens vinden, want ik heb db 7000 maar ik heb een probleem als ik c-panel wil downlaoden lukt het niet want de dbox kan geen verbinding krijgen met de internet maar ip addres is 10.0.0150 en gateway is 255.255.255.0 dat klopt maar ik heb gelezen dat je de nieuwste c-panel moet downladen dan gaat hij optimaal werken maar ik wweet niks op de ftp en hoe je moet instaleren kan iemand mij helpen aub

 

 

*** onderwerp aangepast. in het vervolg aub zelf een duidelijk onderwerp kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke Image heb je op je box staan?

Heb je namelijk de laatste Hydra erop staan kan je doormiddel van rechtstreeks internet op je reciever via de afstandsbediening (groene knop) de cpanel instaleren..

 

Greetz Ronald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Usie,

 

DreamControlCentre kun je downloaden bij: http://dreambox.sjerom.com en bij www.dreamboxworld.com en nog vele andere sites.

Ik denk, weet het bijna wel zeker, dat je de netwerkinstellingen van de dreambox niet goed hebt ingevuld.

Sjerom is hierbij een uitstekend hulpmiddel. Kijk bij DB voor dummies. Hoe heb je dreambox aangesloten ? Met een router of met een crossed over UTP naar de netwerk kaart van de pc. Hoe hangt jouw computer aan het internet: ADSL?

10.0.0.138 is meestal het ip nummer van de ADSL modem (speedtouch) De UTP uitgang heeft meestal het IP nummer 10.0.0.150 ( kun je wel anders instellen). Dus dan kan mijn inziens jouw dreambox nooit het IP 10.0.0.150 hebben.

 

Met vriendelijke groeten, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...