Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gaat deze meteen over de 2.4 heen of is dit onjuist.<P>Groetjes M EN M. confused.gif" border="0

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

De file die ik van red-cat binnen kreeg heeft system ID 160600 dus kun je alleen op een H207 laden.<BR>Ik zal zo de system ID even veranderen naar 160FFFF zodat je m op alle humaxkes kunt gebruiken en dan zal iemand hem vast wel "ergens" aanbieden laugh.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Das handig redneck! getest en werkt prima,op<BR>naar de volgende patch!<P>Grt,<BR>Bonzi

Geplaatst:

@ Toxic[Q]<BR>Heb hier H137 en werkt hier prima!<P>Grt,<BR>Bonzi<P> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

@ Toxic;<P>doe ik het dan verkeerd, file is bij mij over een .200 met L.2.08 gezet, gaat goed.<P>Foto van TV-scherm gemaakt en staat op mijn site.<P>c-ya !

Geplaatst:

eerst de orginele update of te wel met loader<BR>wel die bij jou humax hoort,van de humax site. en daarna de allcam er over heen.<BR>gaat dan altijd goed

Geplaatst:

@ Satdr,<BR>Ja, autoswitchen van en naar seca-viacc-irdet<BR>gaat zonder problemen.<P>Suc,<BR>Bonzi

Geplaatst:

hoi jongens ik heb loader H 2.08 kan ik die patch er zo op zetten dan???<BR>bedankt alvast<BR>ßert© laugh.gif" border="0

Geplaatst:

nou moet zeggen die 3.0 werkt stuken beter dan de 2.4 vooral dat autoswitch..

Geplaatst:

Jongens, ik sta te trillen op de beentjes van spanning.<BR>Tuurlijk kwak ik m gelijk in mijn maxje, maar zeg nou eens welke files ik op mijn irdetoslotje GW'tje moet proggen, want Alfredo werkt van geen kanten. Of mail me effe, want ik wil ook zo graag Cine met DD!!!!!!!!!!! En de allcam!!!!! Beamer kan ik nergens vinden, ben vast heel dom aan het zoeken.......<P>Help.....

Geplaatst:

jaaaaaa grote klasse jongens het werkt als een trein !!!!!<BR>voor de makers bedankt<BR>ßert© laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.