Ga naar inhoud


Hic10306PHplus cam


Plepkeshenkie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

@Toxic[Q], even hierover: <BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><B>De file die ik van red-cat binnen kreeg heeft system ID 160600 dus kun je alleen op een H207 laden.</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb hem geladen in mijn Humax omdat de +CAM patch zonder loader is. Dus kun je hem op alle loader versies zetten.<P>Ik heb het ook nog even hier bij mij rond gevraagd, ze zijn met bijna alle loader versies nu getest en niemand heeft er problemen mee gehad.<P>Maar het is misschien toch geen slecht idee om voor de zekerheid even de system ID aan te passen!<P>@Teebee, natuurlijk heb je gelijk dat het link is om zomaar 'n file in je Humax te laden, maar soms neem je nu eenmaal risico's.<BR>Ik heb hem overigens wel even door 'n paar programma's heen gehaald alvorens ik hem geladen heb.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>Ik heb Hic10306PHplus cam in mijn humax gezet.<BR>En mijn complimenten aan de makers het werkt perfect,beter als de 2.4 maar toch veel plezier van gehad. smile.gif" border="0<BR>En het wachten is nu op de setting Editor software die de 32 antenes aan kan.<P>Greetingz TSR<P>Keep the AllCam Alive !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Beste TSR,<P>Vandaar dat ik mijn Zenderlijst gemaakt met SedEdit van Wolfgang met de HIC10306.... niet meer terug kan zetten???<P>Pfoehhh, nou staat alles door elkaar. Hoe doen jullie dat?<P>Cogli rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, zoals dat hier gaat.<BR>Heb de file ook binnen.<BR>Vraagje aan Toxic: Hoe kan ik in zo'n file komen om bv de sys-ID te wijzigen, doe ik dat met een HEX-editor of moet ik een compiler oid gebruiken...<P>Groetjes, Dism smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cogliostro666 <P>Ik heb de nieuwe settings list van Pet gedownload.<BR>Vervolgens in geladen in Humbox,toen mijn antenna sat positions ingesteld (van 16 die je kunt instellen)<BR>En zo heb ik het gedaan Cogliostro666 ik hoop dt je hier mee geholpen bent.<P>Greetingz TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...