Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Ik vind het juist uitermate belangrijk dat er over zulke materie goed nagedacht en/of gediscussieerd wordt, één byte meer of minder kan immers in het uiterste geval eenvoudig het definitieve einde voor je Humax betekenen.<P>En verder is het geen vrijschakel service, maar 'n sat-hobby die alle in's en out's van de sat-materie tracht te doorgronden!<BR>En dat maakt het nou net zo mateloos interessant!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 is er al iets bekend over die bug waar planet hemp het over had?<P>moeten we de cam er nou wel of niet in douwen....<P><BR>ik zeg alleen nog op mijn beurt.<P><BR>THE SAGA CONTINUES....<P>[__raDXnl__]
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Mede omdat we inmiddels op pagina (4) zitten even een nieuwe "bug" topic gemaakt.<P>c-ya !
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 ik heb zoals jullie direct nieuwste patch in mijn hummy gedaan, mijn ervaring is dat de 2.4 better schakelde, met de 10306nl heb ik veel problemen met het switchen van verschillende systemen, dus heb ik de oude 2.4 teruggezet.
xfiles69 Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Ik heb wel het idee dat de moeilijkheden zich alleen voordoen bij andere loaders als h2.08.
Aanbevolen berichten