Ga naar inhoud


Optie autohide OSD in Radio/MP3 mode


Henksat

Aanbevolen berichten


Blijkbaar vind niemand dit een handige optie. Omdat ik veel MP3 draai op de dreambox vind ik juist deze optie handig om inbranden op mijn plasma-scherm te voorkomen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peter, is dit niet te editten in b.v. de Hydra? Ik draai nu naar tevredenheid met jouw image, die loopt goed. Toch wil eens wat anders proberen maar ik vind die optie zo belangrijk voor het inbranden op mijn plasma te voorkomen. Niet dat mijn plasma er overgevoelig voor is, juist niet, maar toch.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom is die optie zo goed van Pli. Daarom laat ik Pli ook staan op mijn Dreambox. Maar weer een keer vreemd gaan met Hydra lijkt me ook wel wat.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie eerder topic, met FTP in de map Var/Tubox/Config/Pictures het bestand radio.mvi en mp3.mvi verwijderen en je hebt geen achtergrond meer bij het luisteren naar radio en mp3.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met Gemini 1.05 kan je instellen hoe lang je de infobar in beeld wilt hebben.

alsook welke info je in de infobar wlt zien.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...