crazymans Geplaatst: 29 januari 2005 Geplaatst: 29 januari 2005 Ik ben in de afgelopen weken een paar keer weggelopen terwijl een paar normale downloads liepen, en als ik dan terugkwam was EMule zelfstandig opgestart. Raar, want ik kon ook niks in de scheduler vinden of zo. Ook zag ik Norton af en toe programma's scannen die ik helemaal niet heb. Nu heb ik ontdekt dat C:\WINDOWS\system32\msview ineens geshared staat met 75 mb aan files en hacks van onbekende herkomst. Ik neem aan dat dit een virus is of zo ??? Ik heb de share en de bestanden uit de dir weggehaald, maar kan de dir niet wegkrijgen (toegang geweigerd)! Iemand enig idee hoe dit komt ? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Ome Merde Geplaatst: 29 januari 2005 Geplaatst: 29 januari 2005 probeer eens in de veilige modus die map te verwijderen om vervolgens een virusscan uit te voeren en hitman pro er op los te laten ... merDe deze ruimte is te huur
DeDream Geplaatst: 29 januari 2005 Geplaatst: 29 januari 2005 Google eens met "emule" en "msview". In het emule forum wordt gesproken over dit probleem, ook staat er een suggestie om het probleem te omzeilen: http://emuleplus.info/forum/lofiversion/index.php/t7114.html Het zou ook kunnen dat de worm Win32.Tibick.B ermee te maken heeft. DeDream
crazymans Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Geplaatst: 29 januari 2005 Ja bedankt voor de tips. Hij blijft terugkomen. Het is P2P-Worm.Win32.Tibick en zit o.a in svcnet.exe . Ben r maar druk mee ... ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
crazymans Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Geplaatst: 29 januari 2005 Registry key gevonden in HKLM\......\run Shellapi=svcnet.exe Key verwijderd, opnieuw opgestart en svcnet.exe verwijderd Daarnaast lege file c:\windows\system32\msview aangemaakt zodat er geen dir meer gemaakt kan worden met die naam. Heb het vermoeden dat ie van razorback2 komt. En nu maar hopen dat ie wegblijft ........ ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen