Ga naar inhoud


Heeft de Humax 5400 problemen met de radio kanlen?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb 'n probleem die misschien maar weinig sat-hobbyisten zal boeien, het gaat namelijk om radio kanalen!<P>Ik ben zelf nogal 'n muziek freak en daarom knutsel ik ook nogal eens met de radio kanalen op m'n Humax!<P>Nu snap ik niks van het volgende, ik heb de juiste key's voor Premiere World en D+. Maar als ik naar de radio kanalen van deze providers ga hoor ik niks! Er is wel gewoon signaal en er staat dat het kanaal 'Clear' is, dus hij is gedecodeerd.<P>D+ heeft 'n 30 tal MM radio kanalen en Premiere World heeft er 21!<P>Is dit nu 'n probleem van de Humax of zijn er mensen met andere ontvangers ook niet instaat om de radio kanalen van deze providers aan de praat te krijgen? <P>Ik heb al het denkbare geprobeerd (kanalen er opnieuw opzetten, audio PID's gecontroleerd, etc.).<P>Wie weet hier raad mee, of wie heeft ze wel aan de praat gekregen.<P>Greetings,<BR> <BR><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo redcat,<P>ik moet bij mij heel lang wachten tot ik geluid heb mischien dat dit bij jou ook zo is. het is ongevaar tussen 1 tot 5 minuten. niet erg leuk maar ja het werkt zal ik maar zeggen<P>greets maikie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@maikie, heb jij dan wel de D+ 'MM' radio kanalen open staan, of bedoel je hier de Premiere World kanalen mee? <P>@rebootje, ik zal de lijst van Pet123 'ns vergelijken met die van mij, en ik zal hem er ook eens opzetten.<P>In ieder geval alvast bedankt voor jullie reply.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@maikie, heb jij toevallig 'n copy gemaakt van je zenderlijst?<P>Ik zou die van jou dan 'ns in mijn ontvanger willen proberen, want als ik jou goed begrijp heb ik geen goede zenderlijst in mijn ontvanger zitten!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oplossing voor mijn probleem met de radio kanalen gevonden!<P>Het probleem zat hem in verschillen in de gebruikte transponders.<BR>Ik heb op jullie advies even de pet123 lijst gedownload. En heb die even vergeleken met mijn lijst in SetEdit. Nu blijkt in mijn lijst dat de D+ radio kanalen via transponder 55 gaan en in die van pet123 is dat 134! En bij Stream en PW was dit het zelfde geval!<P>Dus heb toch maar de lijst van Pet123 erin geladen.<P>Nu heb ik gelukkig weer alle radio kanalen.<P>@maikie en @rebootje, bedankt voor jullie hulp!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...