Gast Geplaatst: 29 januari 2005 Geplaatst: 29 januari 2005 kan de xcam meer dan een martix? ik ben in het bezit van een matrix met mrv 219 is het interessant om een xcam aan te schaffen? wat kan deze meer ? of krijgt ze andere kanalen wel open? greetz
maxloader Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 De ene keer kan cam 1 weer meer de ander keer kan cam2 weer meer. Het is nooit vantevoren te zeggen welke wat gaat kunnen en hoe snel de updates er zullen zijn. Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 bovendien kan je in de Mrev 2.19 de MR 1.18 zetten en wisselen Kan handig zijn als soms iet op de een dicht zit en op de ander open gaat
Gast Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 en vergeet niet te kijken of betreffende ci module goed met je ontvanger samen gaat voorbeeld in de topfield geeft een matrix afhankelijk van de versie die je erinstopt af en toe lichte freezes maar met de xcam totaal geen last !!!!
Gast Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 Bedoel je dat ik met de cas 2 , 2 files op matrix kan zetten? zowel de mrv 219c en de mr 1.18? Of begrijp ik dat verkeerd? Is de mr 1.18 dan de opvolger van de mr 1.170?
maxloader Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Je kan met de Cas2 of de MRv of de MR files er op zetten, niet alle 2 tegelijk. Let wel op dat als je er MRV files op zet je niet meer kunt updaten met kaarten (je dus een cas oid moet hebben) Max Live life to the Max(loader)
PeHa Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Welke matrix heb jij ? 1- Matrix 2- Matrix Reloaded 3- Matrix Revolutions 4- Natrix Reborn zoek maar uit.... op een MR (Matrix reloaded) kan je met een Cas 2 ook Mrv software plaatsen zeer werkt goed, alleen niet doen als je met kaarten werkt. Een MR met Mrv software ziet geen kaarten, en dus kan je dan niet meer proggen met de kaarten. succes VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
shwood Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Je kan ook MRT 1.09op een MR zetten met een Cas2. Werkt goed. Mijn Xcam zapt wat sneller in een Echo 3000ipvia en ondersteunt kaarten! Niet onbelangrijk. Proggen is wat omslachtiger met een Cas2+AddOn of met een gewone Xcam progger. Groet, shwood Life is too short to drink bad wine...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen