Ga naar inhoud


plus CAM 3.0 NL 100%


Gast

Aanbevolen berichten

in tegenstelling tot eerdere berichten vanaf nu de werkende 3.0+ CAM met nederlands menu te downloaden.<P>GETEST in eigen Humax 5400 en 100% !<P>met vriendelijk dank aan Planet Hemp voor mail en uitleg en SchumiNL voor combineren van Crazy Ivan file met Hemp's.<P>Uiteraard is de vertaling van Crazy Ivan, ik heb slechts een samenstelling gemaakt van de files zodat ie nu ook NL draait op 3.0+<P>Humax Support pagina:<BR>members.tripod.com/humax5400/<P>GEEN rechtstreekse links maken naar de zip file a.u.b., gewoon eerst naar de pagina.<P>Ik zou het zeer op prijs stellen indien er meerdere copy's op servers komen, scheelt mij een enorme berg dataverkeer !<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites


@viewer, jou link ligt bijna helemaal plat, de verbinding is al twee keer verbroken geweest!<P>Als ik hem van je binnen heb zal ik hem ook weer even hier naar info@sat4all.com sturen. Dan kan hij weer op de DLMaster gezet worden.<P>Waar is eigenlijk Crazy Ivan gebleven? Normaal is hij er altijd als de kippen bij met 'n NL vertaling!<P>In ieder geval mooi dat SchumiNL het gefixt heeft!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@viewer, deze nieuwe NL versie van de +CAM v3.0 is niet te openen met Background-Patcher!<P>Hij kan de ID van de ontvanger niet vinden!!!<P>Hebben ze dit expres gedaan, of is dit 'n foutje. De gewone +CAM v3.0 versie kan wel normaal geopend worden met de Background-Patcher!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde probleem met backgroundpatcher V2.0, ziet niet voor welke ontvanger het bestand bestemd is, tevens is de bestandsgroote zo'n 7 Kb kleiner tov de niet nederlandse versie<BR>nl versie 771 Kb en niet nl versie 778 kb<p>[ 19-08-2001: Message edited by: borsjea ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...