Ga naar inhoud


probleem met Humie 5400


Gast

Aanbevolen berichten

In de humie zit een van de patches 10110P<BR>met loader L2.07<P>Dit heeft enkele maanden gewerkt. Nu opeens is de humie dood.<BR>Hij geeft het volgende aan;<P>Hij start op en in het display komt de loader versie te staan L2.07<P>daarna komt er eerst "LOCH"en dan "FAIL" te staan.<BR>dan veranderd het displai in; "E-AC"<P>er is niet in welk menu ook te komen.<P>Settings uitlezen is er ook niet bij.<P>Wat is hier mis? en wat zal de remedie zijn?<P>groeten MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites


De melding E-AC staat voor:<P>"Incorrect application CRC-32 Download latest version of application S/W"<P>Dat je geen settings kunt uitlezen kan ik me voorstellen, maar heb je al een poging ondernomen om de loader/firmware (opnieuw) erin te zetten ?<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja, vergeten, als dat wel lukt pak dan meteen HIC 1.03.06 met loader 2.08 (staat gewoon op de humax site.<P>als dat lukt kun je altijd de laatste patch 1.03.06 PH plus CAM 3.0 eroverheen gooien, en als je settings door die vorige problemen foetsie zijn kun je die ook weer gewoon terugzetten.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Viewer, dat laatste hoeft dus niet te lukken hoor.<BR>Ik kon mijn settings niet meer terugzetten.<BR>Alles gaat goed tot en met het inzetten, alleen dan zegt de hummie: geen zenders, zoeken?<BR>Enige wat je dan kunt doen is OK drukken en hij slaat aan het zoeken.<BR>Er zit dan inderdaad geen een setting nog in.<P>Coglio shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet helaas de s/w version niet maar wat nog belangrijker is volgens mij het geen tussen haakjes staat in het stutus menu achter loader version.<BR>is er een versie waarbij dit niks uitmaakt?<P>bedankt jullie hulp<BR>MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

settings uitlezen gaat zonder problemen. Deze n.l op de stand van vandaag gebracht.<BR>dit i.v.m veranderen frequenties PW<P>Helaas blijft de foumelding bij het opnieuw opstarten van de humie hetzelfde.<P>MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...