Ga naar inhoud


Patch Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij het volgende uitleggen:<BR>Ik kan mijn Humax patchen met: HIC10306PH+CAM3.0.ZIP , waarom zou ik dit doen? En zo ja hoe? <BR>Ik weet wat een patch is, heb redelijk verstand van computers, maar in dit geval ben ik echt een NONO!<BR>Het zal ongetwijfelt voordelen hebben, want anders worden er geen patches gemaakt.<P>Gr.<P>Eef confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


met patch mogelijk om betacrypt, seca, viacces te decoderen via de embedded irdeto CAM.<P>bij gebruik van juiste kaartje en files kun je al zappende van de ene naar de andere provider in andere uitzend-encryptie.<P>dit kan dus extra aanschaf van CI's besparen of gewoon je Humax wat warmte-ontwikkeling besparen door een CI eruit te trekken.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!<P>Mooie site trouwens, werkt als een speer!<BR> smile.gif" border="0 <BR>Ga het eens proberen, moet ik nog ergens rekening mee houden? Ik heb iemand eens iets horen zeggen dat de loader belangrijk was, of de versie die geinstalleerd staat?<P>GR<BR>Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou het volgende kunnen doen;<P>Download de firmware van Humax site (de originele dus). Hou rekening met de juiste sytem i.d. maar dit staat er gewoon netjes bij op de site.<P>(dit kun je checken in het menu van je Humax 5400 onder status enz..)<P>Zet daarna de Plus Cam 3.0 van Planet Hemp OF de nederlandse vertaling ervan erop. (hier zit geen loader bij dus voor alle id's geschikt)<P><BR>Om de firmware in je receiver te krijgen zet je een nullmodemkabel tussen PC en receiver, je kunt diverse prog's gebruiken die overal te downloaden zijn; ook op mijn site.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke bedankt voor je uitleg, alles gedaan zoals je hebt verteld.<BR>En ................ "trots als een aap" het werkt. Althans de patch is gelukt, ik draai nu in Dutch!<BR>De rest moet ik nog uitproberen, maar dat zal ook wel werken.<BR>Fijn dat er mensen zoals jij zijn!<P>Gr.<P>Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...