Ga naar inhoud


Background patch nu ook op NL


Gast

Aanbevolen berichten

Maar even een nieuw topic van gemaakt.<P>Vanochtend en begin van de middag is de aandacht uitgegaan naar het NL menu op de Plus-Cam 3.0.<P>Hierdoor even een setting over het hoofd gezien.<P>Heb jij de (EXACTE !!! NAAM) <BR>HIC-10306pnl+CAM-30.zip dan werkt deze in ieder geval gewoon, deze is van laat in de middag.<P>Heet jouw zip file anders ? en kun je deze niet openen met Backgroundpatcher 2.0 ?<P>2 mogelijkheden:<P>eerste mogelijkheid (voor beginners): download de file opnieuw (bijvoorbeeld via members.tripod.com/humax5400/<P>tweede mogelijkheid:<BR>bewerk de file even met HDF Tool om id goed te zetten, uitleg en programma eveneens vanaf<BR>members.tripod.com/humax5400/ te verkrijgen.<P>tevens een link naar achtergrondplaatjes uit duitsland.<P>tevens backgroundpatcher 2.0 te downloaden voor de liefhebbers.<P>Met speciale dank aan SchumiNL voor de opmerking over system id setting.<P>c-ya !<p>[ 19-08-2001: Message edited by: viewer ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


@viewer, bedankt voor de info.<P>Met de uitleg was het 'n 'fluitje van 'n cent'! Nu opent hij weer gewoon in background-patcher. <P>Ik had natuurlijk ook gewoon de werkende versie bij jou kunnen downloaden, maar ik knutsel nu eenmaal graag!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor.<P>Ere wie ere toekomt; SchumiNL gaf de tip.<P>Ook op mijn site stond tot zondagmiddag een patch die niet opende in de backgroundpatch 2.0.<P>Dit heb ik ook pas in de middag kunnen herstellen.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...