Ga naar inhoud


Bug-melding +CAM 3.0


Gast

Aanbevolen berichten

één uur geleden uit duitsland bericht van Planet Hemp;<P>quote:<P>.."Es gibt bei der 3.0 teilweise Switching-Probleme. Ich habe es bisher nicht lösen können, warum unter diversen Umständen keine ECM's mehr duchkommen. Ich spekuliere hier mit einen neuen Bug bei der Firmware"...<P>Vermoedelijke bug in de firmware.<P>De hobby gaat dus weer verder !<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites


nu we toch bezig zijn met bugs:<P>Ik had hetvolgende probleem dat ik geen enkele zender op de hotbird meer kreeg, zelfs geen FTA. Zenderlijst er terug ingepompt en voile alles werkt weer. Raar, zou dit iets te maken hebben met de 32 antenneposities? Zoals ik al eerder had gemeld valt het ook op de de providers in netwerk niet meer netjes onder elkaar staan, hoe zou dit komen?<P>stefke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hier opvalt is dat met een Fun 3 in 1 met de ident 00 37 erop deze wel beeld geeft op de genoemde ident met de 2.4 all cam patch en met de nieuwe 3.0 patch hij alleen Irdeto ziet van Stream en de seca niet kan herkennen en geen ECM doorlaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ satwatcher<P>Ik kan het helaas niet nu checken, maar gisterenavond had ik seca-stream o.k. op ident 37 (duck), de irdeto (beam) kreeg ik echter geen succes, maar dat moet ik nog even uitzoeken.<P>ECM probleem klopt, dat meldt Hemp in zijn bericht van vanochtend.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stefke, ik denk dat dit normaal is. Als je namelijk 'n nieuwe software versie/patch op de Humax zet worden ook de antenne instellingen weer op default gezet.<P>Als je daarna de zettingslijst erop zet worden de antenne instellingen die in de settingslijst staan door de Humax over genomen!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redcat,<BR>Na de Patch had ik geen veranderingen ondekt bij de antenne instellingen, alles werkt hier als voorheen alleen is ie sneller!<BR>toch vreemd die verschillende veranderingen<BR>bij anderen.<P>grt,<BR>Bonzi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <BR>als je wil dat de 3in1 file de voorkeur geeft aan irdeto dus ook de upadte wil ontavngen dan neem je cam code 06 02 01 00 05 00 deze werkt bij mij het beste<BR>als je wil dat de 3in1 file dit is de duck file voor keur geeft aan seca dan geef je als cam code in de crd file kun je dit aan passen <BR>05 00 01 00 06 02<BR>speel hier maar eens mee.<BR>G.R Pecari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier wat problemen met de 3.0 patch met de 3 in 1 file . Hij herkend Stream alleen in irdeto en heeft heel veel moeite om van irdeto naar seca te schakelen.Toch maar voorlopig de 2.4 terug gezet want deze loopt een stuk beter. frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke kanalen gaat het hierbij dan?<P>Ik kan toch redelijk goed alle providers open krijgen, zo af en toe moet ik bij Palco of Premiere World even door wat kanalen zappen voordat ik beeld krijg. Maar ach, dat vind ik nu ook weer niet zo'n probleem!<P>Ik snap wel dat zij (gezien het werk wat ze tot nu toe afgeleverd hebben) perfectionisten zijn en 'n 100% werkende patch willen afleveren, dus zal er misschien binnenkort nog wel 'n versie 3.1 opduiken die deze bug in de firmware zelf zal oplossen!<P>Ik had trouwens nog wel 'n ander vreemd probleem. Als ik de +CAM v3.0 patch in de ontvanger zet krijg ik de D+ muziek kanalen niet meer open. Ik moet dan eerst weer de zettingslijst van Pet123 erop zetten!<BR>Daarbij ontgaat mij de logica een beetje, want de patch doet toch normaal gezien niks met de bestaande settingslijst in de Humax?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B><p>[ 20-08-2001: Message edited by: Redcat ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las zo door deze thread en dacht ik zal ook een stuiver in de pot gooien. Ik werkte (zoals vele onder ons) al lange tijd met +cam 2.4 en dat werkte als een speer. Nu ik +cam 3 er in heb gezet merk ik dat ik regelmatig na het kiezen van een kanaal (ook binnen het zelfde pakket) opeens de melding 0500 - AV not running or scrambled krijg. Even P+ -> P- en het is weg. Er zit toch IETS niet goed. Maar daar komt ook wel weer een fix voor. We mogen met z'n allen de 'humfree' vrienden dankbaar zijn voor wat onze Hummie allemaal al kan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...