Ga naar inhoud


Bug-melding +CAM 3.0


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb ook af en toe problemen met het schakelen van Astra naar Hotbird zenders, hij zegt dan dat er geen signaal is, effe een reset en hij doet het weer, misschien is het anderen van jullie ook opgevallen<P>Ik gebruik een DiscEq switch en het werkte bij 2.04 goed<p>[ 21-08-2001: Message edited by: BlueICEz2 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zit te denken om naar 2.4 te "downgraden", want 3.0 laat ook hier te wensen over, zeker in combinatie met ds9. Hoewel het audio sync probleem wel opgelost is.<P>Is het zonder problemen mogelijk 2.4 terug te zetten? Heeft iemand dit al geprobeerd?<P>Ik heb H208 en de originele HIC10306-06.HDF er opgezet voordat ik de allcam3.0 NL erop gezet heb.<P>groeten,<BR>ogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de streams terug laten inlezen en in plaats van zenders bij te zetten gingen er een deel uit!! Opnieuw geprobeerd en dan kreeg ik telkens de melding dat de zenderlijst al maximaal was en er werden dus geen zenders bijgezet!! Terug overgegaan naar de allcam 2.4 versie dit lukte helemaal niet!!! Heb dan eerst de officiële versie HIC10306 van de humax-site erin gekregen met een nieuwe loader (1.37) en daarna lukte het om de allcam2.4 erin te zetten wel!! Dan de streams laten inlezen en dat werkte ook weer zonder problemen.<BR>Groeten

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...