prutsie Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Nee, kan volgens mij niet.<BR>in elk geval geen Indonesische kanalen die men daar opstraalt, de sats die men gebruikt kan men hier simpelweg niet ontvangen.<BR>wil je weten wat er allemaal te beleven is, kijk even bij <A HREF="http://www.satcodx.com" TARGET=_blank>www.satcodx.com</A> <BR>Misschien is er een internationaal indonesisch kanaal in het coloursatpakket.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Bedankt,<P>Mocht toch iemand anders weten op welke satelliet ik hem moet richten hoor ik het wel. Als moet het een schotel voor 2m zijn :-)<BR>Als het maar te ontvangen is.
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Nee Bull, daar gaat helaas niet.<BR>Wel kanalen uit Thailand, Z. Korea en China.<BR>Dat gaat eenvoudig. Maar Indonesie is niet te ontvangen hier.<BR>Misschien in de toekomst..? Maar vandaag de dag niet.<BR>Groet,<P>Fred
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Kennis van mij wilt kanalen ontvangen uit indonesie. Is dat mogelijk? en op welke satelliet vind je die kanalen.
Aanbevolen berichten