Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Delen Geplaatst: 20 augustus 2001 Vanavond mijn perfect werkende strong8000 voor een knappe prijs verkocht en daarvoor een 2 de humax gekocht.1 met L2.08 en de andere met H2.08.<BR>Nu wil ik ze allebij op een schotel aansluiten,is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dat???????<BR>Ik heb een TRIAX schotel 88cm en 2 losse lnb koppen 1 voor de astra en 1 voor de hotbird.<BR>+ een diseqswitch van PH*l**s.<BR>Ik heb voor de ene humi wel een ci module aston1.05 maar voor de andere niet hierin wil ik het gaan proberen met een piccardII.<BR>Is dit goed wat ik doe of niet.<P>Graag jullie antwoord hierop..<P>GROETJES M EN M!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Delen Geplaatst: 20 augustus 2001 Een goede oplossing is een dual monoblock (elke receiver heeft dan zijn eigen signaal)<P>Groeten Tuurtje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goto Geplaatst: 21 augustus 2001 Delen Geplaatst: 21 augustus 2001 Als je hummie 1 doorlust naar hummie 2 zal deze hetzelfde signaal doorgeven als hummie1.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Delen Geplaatst: 21 augustus 2001 Ik heb ongeveer het zelfde luxe probleem als jij. Ik heb een Scharp quad LNB met geint. schakelblok.<P>Met het hiervoor besproken duo blok heb ik zelf slechte ervaringen (wilde niet schakelen).<P>ciao Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Delen Geplaatst: 21 augustus 2001 Goto wat bedoel je met hetzelfde sigaal doorgeven van hummie1 naar hummie2, alleen van dezelfde scholtel/sat, je heb dan met twee tv's en twee ontvangers twee verschillende kanalen van de twee hummie's, toch?<P>Chris Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goto Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik bedoel hiermee dat als je Hummie1 bv.op ned1(deze is horizontaal) hebt staan je ook alleen maar zenders kunt ontvangen die ook horizontaal zijn.<P>Als je hummie1 op stanby zet dan zijn op hummie2 zowel H als V zenders te ontvangen<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goto Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 foutje bovenstaande posting:tweede regel moet na je maar op hummie 2 lezen compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten