Ga naar inhoud

2xhumi/1xschotel

Gast

Aanbevolen berichten

Vanavond mijn perfect werkende strong8000 voor een knappe prijs verkocht en daarvoor een 2 de humax gekocht.1 met L2.08 en de andere met H2.08.<BR>Nu wil ik ze allebij op een schotel aansluiten,is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dat???????<BR>Ik heb een TRIAX schotel 88cm en 2 losse lnb koppen 1 voor de astra en 1 voor de hotbird.<BR>+ een diseqswitch van PH*l**s.<BR>Ik heb voor de ene humi wel een ci module aston1.05 maar voor de andere niet hierin wil ik het gaan proberen met een piccardII.<BR>Is dit goed wat ik doe of niet.<P>Graag jullie antwoord hierop..<P>GROETJES M EN M!!! wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer het zelfde luxe probleem als jij. Ik heb een Scharp quad LNB met geint. schakelblok.<P>Met het hiervoor besproken duo blok heb ik zelf slechte ervaringen (wilde niet schakelen).<P>ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goto wat bedoel je met hetzelfde sigaal doorgeven van hummie1 naar hummie2, alleen van dezelfde scholtel/sat, je heb dan met twee tv's en twee ontvangers twee verschillende kanalen van de twee hummie's, toch?<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel hiermee dat als je Hummie1 bv.op ned1(deze is horizontaal) hebt staan je ook alleen maar zenders kunt ontvangen die ook horizontaal zijn.<P>Als je hummie1 op stanby zet dan zijn op hummie2 zowel H als V zenders te ontvangen<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.