Ga naar inhoud


Wie weet raad, Dolby werkt niet op Humax


Gast

Aanbevolen berichten

Dit is compleet nieuw voor mij (ik speek dus niets tegen !)<P>Bekend is het switchprobleem in de Allcam 3.0, zenders zappen en af en toe niet herkennen.<P>DD loopt bij mij 100% ? wel af en toe alleen DD maar geen beeld, 1x heen en weer zappen geeft weer beeld.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn onkyo TX-DS939 THX heeft het probleem ook bij de DD uitzendingen.<BR>De ene keer pakt hij de DD stream direct en de volgende keer moet ik twee keer zappen.<BR>Waar het aan ligt ik weet het niet ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen zijn dat je in je instellingen menu je dolby digital uit hebt staan ?<BR>Het duurt bij mij soms ook lang voordat hij op DD springt, echt lekker werkt het nog niet, en misschien ligt het wel aan de DD verterkers die we gebruiken (al werken de meeste onder dezelfe normen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de laatste patch voor de Humax 5400 geladen, deze werkt vrij goed, enkel soms eens zappen om beeld te krijgen, maar dat zal bij de volgende versie nog wel verbeteren, maar wanneer ik op een kaneel kom dat Dolby uitzend dan hoor je nog steeds niets. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd ?<P>de patch is hic-10306pnl+cam-30<P>Graag wat info over dit probleem.<P>Groetjes,<P>Humaxuser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...