blitzteam Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Kwam deze begrippen tegen bij een server ( inhoud pakket ) x pat en headers ,wat bedoelen ze hiermee. PS: als ik een gem. film wil downloaden (90 min ) via een server hoeveel mb of gb neemt dit in beslag. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
EL PIÑO Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Citaat: Kwam deze begrippen tegen bij een server ( inhoud pakket ) x pat en headers ,wat bedoelen ze hiermee. Kijk eens op http://www.binaries4all.nl daar vind je een hoop informatie. Citaat: PS: als ik een gem. film wil downloaden (90 min ) via een server hoeveel mb of gb neemt dit in beslag. Dat ligt er aan hoeveel deze film gecomprimeerd is. Als je een DVD wil downloaden dan kom je makkelijk aan de 4 tot 4,5 GB, als het DivX of Xvid op hoge kwaliteit is, dan kun je denken aan 1,5 tot 2GB. Maar als dat op een (veelgebruikte) gemiddelde (lagere) kwaliteit is, dan kun je denken aan zo'n 500 tot 700MB. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Maar de meeste en ook serieuze posting zul je aantreffen tussen de 4,2 en de 4,4GIG Minimale compressie en alle onzin eraf zoals extra's en overbodige subs. Ik neem aan dat jouw goal geen DIVX is maar vette DVD's met prachtige kwaliteit?
blitzteam Geplaatst: 31 januari 2005 Auteur Geplaatst: 31 januari 2005 Inderdaad,dvd met goede kwaliteit is perfect.Dus lijkt het me beter om een payserver te nemen die onbeperkt downloaden mogellijk maakt, maar welke.Is er geen mogellijkheid om eerst een payserver te testen. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Zit je heel erg vast aan jouw provider? Planet heeft b.v. een fijne newsserver (novaplanet) die bij je abbo inzit. Vrij en onbeperkt up-en downloaden.. Maar zoek zoals eerder gezegd op binaries4all.nl
blitzteam Geplaatst: 31 januari 2005 Auteur Geplaatst: 31 januari 2005 Zit nog wel een tijdje vast aan m'n provider( nuts online ) daarom ga ik voor een payserver, maar een welke ik via de bank kan betalen. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
alejandro Geplaatst: 21 februari 2005 Geplaatst: 21 februari 2005 Ik kan je er 1 aanraden die met een soort van pre-pay werkt. je betaald 7,50 voor 30 dagen onbeperkte toegang. Ik kan de naam hier denk ik niet zeggen ivm commercie. laat maar weten als je een pm wilt. ik zou dat xpat maar vergeten als ik jou was,dat is een beetje achterhaald, er zijn nu snellere zoek mogelijkheden,of met nzb gaan werken,dit werkt echt super. Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen