Ga naar inhoud


Kanalen selecteren via de PC


Gast

Aanbevolen berichten


Je kunt een pc aansluiten op de Humax enzo de kanalenlijsten op je PC binnenhalen, editten, en weer terugzetten. Je kunt ook kant en klare "settingslijsten" van het internet dlen en die gelijk op je humax zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien bedoeld hij wel 'n programma die het mogelijk maakt dat je vanaf je PC de Humax kunt bedienen!<P>Dus dat je vanuit dat programma kunt zappen naar andere radio kanalen en dat de instrukties worden doorgegeven aan de Humax en dat hij dan op zijn beurt afstemd op het radio kanaal die je in het programma opgeeft!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad wel de bedoeling.<P>>Misschien bedoeld hij wel 'n programma die >het mogelijk maakt dat je vanaf je PC de >Humax kunt bedienen!<BR>>Dus dat je vanuit dat programma kunt zappen >naar andere radio kanalen en dat de >instrukties worden doorgegeven aan de Humax >en dat hij dan op zijn beurt afstemd op het >radio kanaal die je in het programma >opgeeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit achter de PC vaak naar de radio te luisteren en verander dan regelmatig tussen kanalen. Het leek me handig als je vanuit de PC beturing kan doen. Zodoende weet je naar welk kanaal je gaat of luistert zonder de TV aan te zetten of al die kanaalnummers te onthouden.<BR>Maar ik geloof dat jullie daar geen voordeel in zien, geeft niet cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit wel eens ergens gelezen dat het relatief simpel is om via je pc afstandbedieningen te simuleren. (mits je een beetje kunt knutselen)<P>Benodigdheden:<P>Hardware infrarood poort.<BR>Software Programma dat je afstandbediening kan simuleren (zoek op internet) <P>Op deze manier kan je bijna alles wat op IR in je huis werkt via de pc bedienen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Greetings Newtonsat cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier "SetEdit" van Wolfgang Litzinger (voor de Nokia, maar bestaat ook voor Humax) en daarmee kan ik simpel via de spatiebalk omschakelen naar de geselecteerde zender.<P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...