Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Weet iemand of het mogelijk is om de audio kanalen via software en de com poort (PC->Humax) te selecteren ??
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 ik heb je vraag een paar keer gelezen ... maar ik begrijp niet wat je bedoelt ?<P>begrijp me niet verkeerd, kan aan mij liggen hoor. Wat bedoel je precies ?<P>c-ya !
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Je kunt een pc aansluiten op de Humax enzo de kanalenlijsten op je PC binnenhalen, editten, en weer terugzetten. Je kunt ook kant en klare "settingslijsten" van het internet dlen en die gelijk op je humax zetten.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Misschien bedoeld hij wel 'n programma die het mogelijk maakt dat je vanaf je PC de Humax kunt bedienen!<P>Dus dat je vanuit dat programma kunt zappen naar andere radio kanalen en dat de instrukties worden doorgegeven aan de Humax en dat hij dan op zijn beurt afstemd op het radio kanaal die je in het programma opgeeft!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 @Redcat<P>Ja wie weet wat ie bedoelt. Ik wil mijn pc ook wel aansluiten op de wc om zo via de pc door te kunnen trekken, heel handig
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 ALs je de Hum op je WC zet, trekt ie vanzelf door <BR>(Dit heeft niets te maken met de topic, dus sluiten maar)
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Dit is inderdaad wel de bedoeling.<P>>Misschien bedoeld hij wel 'n programma die >het mogelijk maakt dat je vanaf je PC de >Humax kunt bedienen!<BR>>Dus dat je vanuit dat programma kunt zappen >naar andere radio kanalen en dat de >instrukties worden doorgegeven aan de Humax >en dat hij dan op zijn beurt afstemd op het >radio kanaal die je in het programma >opgeeft!
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Van zo'n proggie heb ik nog nooit gehoord. waarom wil je dat zo graag? Ben je je afstandsbediening kwijt?
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik zit achter de PC vaak naar de radio te luisteren en verander dan regelmatig tussen kanalen. Het leek me handig als je vanuit de PC beturing kan doen. Zodoende weet je naar welk kanaal je gaat of luistert zonder de TV aan te zetten of al die kanaalnummers te onthouden.<BR>Maar ik geloof dat jullie daar geen voordeel in zien, geeft niet
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Nu is het duidelijk Ik denk dat het technisch wel kan hoor!
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Daar zijn denk ik wel aanpassingen voor nodig in de firmwar of niet?<P>Nou moet er nog iemand zo gek zijn om dat ff te schrijven...<P>lijkt mij wel grappig..
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik heb ooit wel eens ergens gelezen dat het relatief simpel is om via je pc afstandbedieningen te simuleren. (mits je een beetje kunt knutselen)<P>Benodigdheden:<P>Hardware infrarood poort.<BR>Software Programma dat je afstandbediening kan simuleren (zoek op internet) <P>Op deze manier kan je bijna alles wat op IR in je huis werkt via de pc bedienen. <P>Greetings Newtonsat
goto Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Met dvb edit en de Nokia 9200 werkt het prima.<BR>In dit proggie kan je via je toetsenbord van de pc(ctrl+z,denk ik)van zender wisselen,maar of dit met de Hummie ook mogelijk is???<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik heb hier "SetEdit" van Wolfgang Litzinger (voor de Nokia, maar bestaat ook voor Humax) en daarmee kan ik simpel via de spatiebalk omschakelen naar de geselecteerde zender.<P>Groeten, CK
Aanbevolen berichten