Ga naar inhoud


Nieuwe +CAM 3.1 aankondiging


Gast

Aanbevolen berichten

Was begin van de middag reeds bekend maar heb even overhoop gelegen met eigen site....<P>Planet Hemp deed aankondiging van de +CAM patch versie 3.1 welke zeer binnenkort zal verschijnen, volgens eigen zeggen.<P>De strubbelingen van auto-switch dienen in deze versie opgelost te zijn.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites


rrrrr..... ik las al ergens op het net dat de 3.1 er is maar dacht dat dit een officieel bull verhaal was; niet dus als ik het van je aan mag nemen.<P>Indien deze versie goed is, waarom kan deze volgens jou dan nog niet publiek ?<P>Kun je 3.1 naar me mailen ?<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moet nog een kleinigheid worden aangepast, en er is ook nog sprake van een bepaald type officiele duitse kaart die niet goed zou werken.<BR>Wat ik van PH heb gekregen is een Beta, als die ook op het net komt dan hebben we binnen de kortste keren twee versies van 3.1 ...<BR>Het switching probleem is in ieder geval opgelost !<P>Nog even geduld, zal maar enkele dagen max zijn eer de release er is.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je bezorgdheid over een publicatie op mijn site kan ik begrijpen, maar dat was ik niet van plan. <P>Dat genereert enkele tienduizenden downloads en daar heb ik helemaal geen zin in, mijn site richt zich alleen op NL bezoekers, ik probeer dit zoveel mogelijk te beinvloeden door o.a. files te re-namen en alleen op NL boards te zetten. Via stats kan ik zien waar views vandaan komen en ik lees ook de buitenlandse boards, waar ik wel eens gezien heb dat "iemand" een rechtreekse link naar de file had gemaakt in Duitsland wink.gif" border="0<P>En de beta rippen voor vertaling heb ik ook geen zin in, was pure interesse. Heb gisteren en vanacht lang zitten klussen met verschillende cards en files. <P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@redneck eyeball, aangezien jij in contact staat met de mensen van Planet Hemp, zou je ze ook niet eens kunnen vragen of ze die onzinnige rode balkjes met de tekst (dat je geen recht hebt om dat kanaal vrij te schakelen) uit de software te halen?<P>Ik vind dat iets totaal overbodigs en het is ook nog eens hinderlijk.<P>Maar het kan natuurlijk zijn dat dit veel te diep in de programmatuur ingrijpt, waardoor dit niet zo een twee drie te doen is!<P>Het was maar zo 'n vraag van 'n zeer tevreden gebruiker van de +CAM v3.0 patch!!!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@viewer<BR>Dit is helemaal niet overbodig laugh.gif" border="0 <BR>Mag onderhand wel eens een NL handleiding in van mij hoor, daar er genoeg mensen zijn die uitermate tevreden die software draaien hier in ons kikkerlandje<BR>(BTW dit mag ook in Humax' originele soft) wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...