Ga naar inhoud

Humax 5400 op compoort?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik mijn Humax rechtstreeks aansluiten op de compoort, ik kon hier namelijk geen kabel voor krijgen.<BR>Moet ik nu een "crosscable" maken?

Geplaatst:

Hallo Olaf<P>Je kan de humax rechtstreek aansluiten op je<BR>compoort met een nulmodemkabel te koop bij<BR>iedere computer zaak.<P>Groeten:Peter laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik had al een nulmodemkabel gehaald, maar deze had 2 brede connectors. Achter op mijn Humax zit een aansluiting voor een smalle connector (9 pins). Of is hier een verloopstekker voor? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi Olaff,<P>Neen dit is geen goede kabel, je moet inderdaad een kabel kopen met aan beide zijden een 9 pins connector (vrouwtje-vrouwtje).Degene die je die andere kabel voor een nulmodem kabel verkocht heeft, kan beter bij de ***geen-reclame*** lege flessen gaan sorteren.<BR>Groetjes, John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Geplaatst:

of gewoon zeggen welke connectors op de 0-modemkabel moeten zitten, dit hoeft namelijk niet zo te zijn.<P>kan hij gewoon blijven werken en hoeft ie niet naar de ***geen-reclame*** wink.gif" border="0<P>c-ya !

Geplaatst:

Bij een goede computerzaak kun je ook kabels van 't merk Belkin (piep) krijgen, die heb ik nl. ook. Daar zit aan elke zijde zowel een 25 als 9 pins connector.<BR>Kun je zelf kiezen laugh.gif" border="0

Geplaatst:

De kabel heb ik nu, maar ik krijg geen verbinding met mijn ontvanger.<BR>Alle instellingen staan goed, dat weet ik zeker!<BR>Of kan ik niks laden met de Setedit-DEMO???

Geplaatst:

gewoon humbox software laden dan ff compoort en model humax aanvinken.<BR>humax<BR>ontvanger in standby<BR>file laden.<BR>ontvanger aanzetten.<BR>dan moet het lukken

Geplaatst:

Kabel was niet goed, even aangepast (pin 2 en 3 kruisen).<BR>Werkt perfekt!!!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.