Ga naar inhoud


Vraagjes over Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan deze week een Humax 5400 aan te schaffen.<BR>Ik heb nu een strong 8000 met Phoenix Progger.<BR>Ten eerste waar moet ik op letten als ik de Humax koop.<BR>Ik wil hiermee op Astra oa Seca Irdeto Viacces en Premiere World mee kunnen ontvangen.<BR>Welke Software versie moet erin zitten om hem nog te kunnen patchen.<BR>Welke cam en versie moet ik erbij kopen.<BR>Moet ik er een andere progger bij kopen of kan ik de Phoenix gewoon blijven gebruiken.<BR>Kan ik gewoon mijn Goldcards blijven gebruiken of moet je er andere kaarten voor kopen.<BR>Wat gaat zo'n complete set bijelkaar ongeveer kosten weet iemand een goedkoop adres

Link naar reactie
Delen op andere sites


Humax 5400irci tuner : onder de fl. 1.000,=<P>indien je de (gratis) +cam patch erop zet kun je buiten de embedded irdeto in hetzelfde slot betacrypt, seca en viaccess decoderen.<P>je kunt hiervoor ook je Gold kaart bijven gebruiken. Indien je wil overgaan naar DS-9 files moet je ander kaartje kopen (maken).<P>indien je besluit om toch losse cam's aan te schaffen kosten deze tussen de 300 en 400 per stuk.<P>let bij seca cam op aanschaf Aston 1.04 of 1.05 deze kunnen 15 seca providers aan, de lagere versies maar 9.<P>afhankelijk van je wensen kun je dus onder de 1.000 kwijt zijn, adressen mogen hier niet gegeven worden maar gebruik een search engine of satelliet.pagina.nl (dochter van startpagina.nl) en je ziet er heel veel.<P>succes !<BR>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...