Ga naar inhoud

Humax en Disecq motor ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand ervaring met Humax 5400 en Disecq motor. Hoeveel posities in te stellen, werkt snel ? Welke motor ?<P>Graag info<P>Jemp

Geplaatst:

Je kunt vier posities instellen waaruit je rechtstreeks vanaf je afstandbediening kun kiezen en draaien naar de ingestelde sat. Je kunt door de motorbesturing bij de ene antenne uit te zetten en een andere aan alle satposities instellen. Rechtstreeks werken er bij disecq 1.2 4. Hij draait niet snel.<P>Chris

Geplaatst:

Da's nieuw, ik kan 16 posities kiezen en de motor draait vrij goed rond. Ik gebruik de settingslijst van PET die il dan met Humbox editeer voor motorsturing (Disecq). Blijkbaar kun je met de nieuwe patch 32 posities instellen maar er is (nog) geen editor beschikbaar....<P>Grtz,<P>Alfa One

Geplaatst:

Hallo allemaal<P>Ik heb net eens even in het boekje van de Disecq gekeken,en er kunnen in totaal 49 posities opgeslagen worden in de Disecq motor.<BR>Dus de manen bij Humax kunnen de antenne posities nog 1 keer uitbreiden met 16 Posities. laugh.gif" border="0 <BR>Zou niet gek zijn hoe meer hoe beter. laugh.gif" border="0 <P>Greetongz TSR

Geplaatst:

Bij mijn motor kan ik disecqposities nummeren van a tm d en deze aan een sat koppelen, de rest van de satposities kan ik kiezen en opslaan of in de software van de Hum of de motor daar ben ik nog niet achter. Bij het vervangen van de software zijn deze posoties ook soms zomaar weg. Dit is met de hic1.03... niet meer zo. Naast Astra 1 en 2, Sirius en Hotbird heb ik niet veel voor mij interessants gevonden. Ik zou graag een Israelische zender vinden. Ik begrijp dat die op Amos zitten, maar daar krijg ik van geen sat signaal, ws is mijn scholtel te klein ruime 80 cm? Ik vertel maar wat al doende denk te begrijpen veel er over lezen doe ik niet omdat ik nu voldoende heb aan wat ik heb.<BR>Chris

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.