Poetsdoekje Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Hallo allemaal, ik heb een powerpoint presentatie gemaakt, deze presentatie is opgeslagen als een z.g. ppt bestand. Als ik het nadien open, dan opent het bestand gewoon in Powerpoint, en niet zoals ik graag zou willen hebben in een Beeldvullend dia afspelend scherm Nu heb ik wel eens een diapresentatie toegestuurd gekregen en dat opent zich wel mooi in een diapresentatie, maar die bestanden zijn meestal pps bestanden Wie kan mij verder helpen, wat doe ik fout groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
GreenPolo Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 F5 klikken en zie , je presentatie begint!!! Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Poetsdoekje Geplaatst: 31 januari 2005 Auteur Geplaatst: 31 januari 2005 Citaat: F5 klikken en zie , je presentatie begint!!! Yep groene polo, dat weet ik, maar mijn vraag is wat is dan het verschil tussen een ppt en een pps bestand Als ik dit ppt bestand verstuur per email dan opent zich bij de ontvanger ook powerpoint in plaats van die diavoorstelling poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
GreenPolo Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Ik werk met PP 2003 en kan het bestand opslaan als power point show (pps). Dat is de beeld vullende dia presentatie. Tijdens opslaan kun je toch kiezen in wat voor een extensie? Wellicht gaat dit niet met oudere versies. Succes, groet GP Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen