Ga naar inhoud


download 3.1 +CAM


Gast

Aanbevolen berichten

Vanmorgen heeft Planet Hemp de +CAM 3.1 op het net vrijgegeven. De autoswitch is fixed en een duits kaartprobleem is voor zover te overzien opgelost; Hemp heeft er geen commentaar op gekregen en heeft hem daarom publiek gemaakt.<BR> <A HREF="http://members.tripod.com/humax5400/" TARGET=_blank>http://members.tripod.com/humax5400/</A> <P>Maak GEEN rechtstreekse links naar de file, alleen naar de site s.v.p. en ook GEEN links publiceren op buitenlandse boards.<P>Dit vertraagd de boel anders te veel en moet ik het van de server afhalen.<P>Strax staat ook de NL versie erop !<P>c-ya all !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan iemand voor mij even checken of 3:4 naar 16:9 omschakeling (pnt 8 van scart)voor TV-omschakeling inmiddels al werkt ????<P>M'n Humax heb ik tijdelijk uitgeleend dus kan niet testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@viewer, bedankt voor het snel beschikbaar stellen van de nieuwe patch v3.1 via jou site. Ik zag hem vanmorgen vroeg ook al op de Poolse site staan, maar ik heb jullie waarschuwingen toch maar ter harte genomen en even gewacht op 'n teken van jullie voordat ik hem op de Humax zet!<P>Ik heb hem inmiddels van alle kanten getest en ben er zeer tevreden mee!<BR>Alle switch problemen zijn zo ver ik het kan zien voorbij. Ik heb hem met 'n Fun 3in1 file getest. Nu gaat het schakelen binnen Stream tussen Irdeto en SECA ook vlekkeloos.<BR>Wel gaat het zappen tussen SECA naar Betacrypt nog wat 'langzaam' maar het duurt nooit langer dan +/- vijf seconden! En dat moeten de ongeduldigen onder ons dan maar voor lief nemen!<P>Ik denk dat ze nu op het punt zijn aan gekomen dat de patch 100% doet waarvoor hij bedoeld is, echt 'n pracht prestatie!!!<P>Groeten,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...