Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Met dank aan SchumiNL voor de tip van vorige keer en de oorspronkelijke NL vertaling van Crazy Ivan van patch van voor zijn vakantie.<P>Combifile gemaakt, geschikt voor Backgroundpatcher 2.0 van de +CAM 3.1<P>Lekker weer in NL !<P>geen rechtstreekse links naar files s.v.p. hoogstens naar site zelf, dank voor begrip !<BR> <A HREF="http://members.tripod.com/humax5400/" TARGET=_blank>http://members.tripod.com/humax5400/</A> <P>c-ya ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Jullie werken blijkbaar sneller dan het licht! <BR>Straks even testen wanneer ik thuis ben <P>THX Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Humax Support site is er om 18:00 vanaf gegooid, paar bytes teveel traffic <P>Ben bezig met nieuwe upload en URL.<P>Keep in touch,<BR>...ich komme zuruck.. <P>c-ya ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Hij werkt bij mij opmijn Humax ook perfect.<BR>Zelf heb ik wel het iedee dat de 2.4 all-cam nog het beste was. Met deze had ik namelijk nooit dat hij niet goed van zender schakelde. Bij de 3.1 had ik het soms nog wel! Maar ik laat hem er nu wel op staan. <P>Vr. gr. Hammie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xfiles69 Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 DE nieuwe patch vind ik eerlijk gezegt zeer slecht de schakeling van seca naar betacrypt is ronduit waardeloos.<BR>Kaart erin kaart eruit,enz<BR>Met versie 3.0 had ik hier geen last van.<BR>Is het mischien zo dat deze patch speciaal is voor gebruikers van 3in1 files is?<BR>Heb zelf een aston erbij in zitten.<BR>De schakeling van stream is helemaal om te huilen.<BR>Iemand hier meer ervaring hiermee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xfiles69 Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Zo daar was hij weer .<BR>Ik heb nu de duitse versie erin gezet.<BR>Schakeling naar betacrypt perfekt en schakeling van naar stream ook perfekt.<BR>Ik gaf aan in een eerdere posting waar dat gedoe over die 7 K voor was ,nou mischien wel voor het goed laten schakelen.<BR>Veranderd men nu alleen maar de taal of ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik moet zeggen dat de 3.0 op mijne humi goed werkt geen problemen.Maar ik ga de 3.1 toch effe testen.<BR>Greetzz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chocovla Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Geweldig, had hier nog niet op gerekend vanmiddag direct ff testen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Het is op zich niet zo'n gek idee om hem nu te downloaden. Vanavond zal het wel druk (langzaam downloaden) zijn.<P>Ik had eigenlijk al op het strand moeten zitten, maar ja... ook ik kon niet wachten...<P>c-ya ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik heb weer een mirror gemaakt:<P><A HREF="http://www.vdbosch.com/viewtopic.php?topic=64&forum=15&1" TARGET=_blank>VDBOSCH.COM: nu ook NL menu op 3.1+ CAM</A><P>voor de hele site: <A HREF="http://www.vdbosch.com" TARGET=_blank>VDBOSCH.COM FORUM</A><P>Het zelfde geldt als de link van viewer:<P>geen rechtstreekse links naar files s.v.p. hoogstens naar site zelf, dank voor begrip ! <P>Groeten BlueICEz<p>[ 22-08-2001: Message edited by: BlueICEz2 ] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Momenteel zit ik op het werk. Wat zijn de eerste bevindingen van de 3.1 ???<BR>Problemen opgelost ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 ik heb de nieuwe patch in me hummie geladen<BR>en HET WERKT GROTE KLASSE !!!<BR>helemaaal goed geen enkel probleem gevonden<BR>bert © Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjaak Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik zit nog op m'n werk, denk dat ik maar iets eerder naar huis ga <BR>Sjaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten