Ga naar inhoud


Van H 2.06 naar H 2.08


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een humax 5400 met een oude loader H 2.06. Ik zou graag de nieuwe patch (HIC-10306PH+CAM-3.0.HDF<BR>) uploaden, maar hiervoor heb je loader H 2.08 nodig. Momenteel is mijn humax gepatcht met HIC-1.010.6P.<BR>Welke procedure moet ik volgen om mijn humax te upgraden naar H 2.08 om zo de nieuwe patch er te kunnen opzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi<P>OP die vraag heb ik geen antwoord<BR>omdat ik zelf niet weet hoe dat moet<BR>deze vraag heb ik al diverse malen op dit forum gesteld maar ik krijg er geen antwoord op<BR>ik weet ook niet of het nodig is dat je de 2.8 moet hebben voor het ds9 projekt<P>Groetjes Harrie<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de loader wilt upgraden dan moet je dat doen door de volledige bij jouw versie horende originele software (van de Humaxsite zelf) er op te zetten. Let hierbij op want er zijn vier verschillende mogelijkheden. (Als je de search gebruikt op deze site vind je hierover zeker informatie.)<BR>Pas als je dat gedaan hebt dan zet je er een gepatchte versie eroverheen.<P>Zo moet het gaan lukken. Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> deze vraag heb ik al diverse malen op dit forum gesteld maar ik krijg er geen antwoord op<BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Misschien komt dat omdat deze vraag al ...tig keer gesteld is en men het misschien wel een beetjuh zat is iedere keer hetzellufduh antwoord te moeten geven omdat sommige mensen het vertikken te lezen?<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is perfect gelukt... ik had beter even gezocht maar ik was wat te enthousiast! smile.gif" border="0<P>Weet er dan misschien iemand hoe ik mijn achtergrond kan terugzetten naar het origineel? Ik kan wel deze achtergronden uitlezen uit een originele firmware, maar met de background patcher software kan je niet echt saven om dan de PH3.0 patch te patchen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...