Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Delen Geplaatst: 22 augustus 2001 Hoi,<P>Waarom kan ik geen beeld krijgen van stream?<BR>ik heb al gekeken met irseto-editor of ik de keys er bij heb staan maar ik weet de ident van stream niet.<BR>Verder gebruik ik een humax 5400 met 2.4patch.<P>Men zegt dat je hem zonder allcam file wel kunt zien....<BR>Graag hierop een reactie....<P>Groeten Fred.<P> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xfiles69 Geplaatst: 23 augustus 2001 Delen Geplaatst: 23 augustus 2001 stream identiteit 0037.<BR>Met die allcam file bedoelen ze dat stream ook in irdeto uitzend.<BR>Stream draait nog niet zo lang op seca nog geen maand.<BR>Volgens mij kun je ook niet alle kanalen zien (ppv niet,mischien inmiddels wel).<BR>Op de meeste irdetofiles staat stream b.v. beamer,Op de combifiles(4 of 5 +10) werkt hij meestal niet.<BR>Gewoon uitproberen . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Delen Geplaatst: 23 augustus 2001 Deze posting hoort niet in dit forum thuis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten