Ga naar inhoud


2 verschillende versies in omloop van hic1.03.06PHplus3.1???


jonas

Aanbevolen berichten

Hi,<BR>net terug van het strand en ik zie dat PH de beloofde 3.1 publiek gemaakt heeft.<P>Als ik het board effe doorsurf, zie ik dat de nederlandse versie (771kb) niet goed schakelt, en dat het met de niet nederlandse versie (die 777kb is) wel goed gaat.<BR>Wie heeft beide versies al eens geladen vandaag en wie heeft verschillen kunnen constateren?<P>Ik ga nu de 777 kb versie laden.<P>greetz<P>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


schakeling naar stream is helemaal beroerd hij doet het dan ook niet zowel seca als irdeto.(weet mischien niet welke codering hij moet nemen).<BR>Na de (volgens mij duitse versie) andere versie(niet nederlands)eropgezet te hebben werkt alles perfekt.<BR>over die ontbrekende kilobytes is al een topic gewwest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil geen wise arse zijn maar dat kon natuurlijk ook niet kloppen 6 of 7 KB zijn wel even 6000-7000 bytes. Dan te bedenken dat de eerste patch maar 2 bytes waren of zo.<BR>Het kan nooit kloppen dat er alleen door een vertaling waarbij hetzelfde aantal bytes gebruikt worden, ingepakt 6000-7000 bytes ontbreken.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, het waren inderdaad 778kb en niet 777kb zoals boven aangegeven.<BR>Maar die 778 versie loopt toch vrij goed, voor zover ik dan nu kan zien.<BR>Enigste probleem (gebruik fun3in1) is het intern schakelen in het pw pakket, bv van premiere1 naar premier2 naar premiere3. Een keer krijg je geheit een black screen, maar nadat je effe heen en weer zapt, komtie toch wel.<P>Het kan natuurlijk ook aan de funkaart liggen, de lichtjes knipperen niet bij het pw1-pw2-pw3 schakelen.<BR>Ik wacht maar effe af wat jullie ermee beleven.<P><BR>greetz<BR>jonas<p>[ 23-08-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agh, is druk weer te snel op "verzend".<P>Als er iemand zich als vrijwilliger wil opwerpen morgen;<P>Neem de originele 3.1 +CAM van Hemp, deze is te bewerken/vertalen met Hex Workshop (van net te downloaden).<P>File Hemp in 2-en breken met HDF-tool. (raw-files)<P>Dan hebben we een vergelijk, als iemand tijd voor wil/kan maken?<P>p.s. als je geen ervaring hebt met Hex editor, oppassen want dit is heel tricky als je niet weet wat je gaat doen!!<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet noodzakelijk een 'fake'. Kan ook een Beta zijn die is uitgelekt ! En die werkt inderdaad niet zo goed als de release versie.<P>Als je het verschil wil weten, neem de HIC check 3.1 van Alfredo.<P>796.638 Size<BR>22/08/01 8:13:16 AM<P>Da's de echte.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Redneck, ik kan van de NL versie enkel bestanden vinden met de grootte 789.448 bytes<BR>Ik neem aan dat de door jou aangegeven grootte slaat op de Engelse versie ??<P>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tuurtje, uiteraard slaat dat op de Engelse versie!<P>Ik begin zo te vermoeden dat de Nederlandse versie is gebaseerd op een uitgelekte 3.1 Beta, en daar zaten nogal wat foutjes in ...<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon de NIET-NL versie downloaden.<BR>De goede NL versie komt vanzelf smile.gif" border="0<P>Hieronder nog een mirror voor de niet nl versie (USA server):<P> <A HREF="http://blueicez.fucked.britney-spears.really.hard.in.her.ass.vdbosch.com/HIC-10306PHplusCAM-3.1.zip" TARGET=_blank>http://blueicez.fucked.britney-spears.really.hard.in.her.ass.vdbosch.com/HIC-10306PHplusCAM-3.1.zip</A> <P>of hierzo voor een NL server:<P><A HREF="http://www.vdbosch.com/viewtopic.php?topic=72&forum=45&0" TARGET=_blank>Allcam Patch 3.1 (Niet NL versie) HIC-10306PHplusCAM-3.1.zip</A><P><A HREF="Http://www.vdbosch.com" TARGET=_blank>VDBOSCH.COM FORUM</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier even vergeleken en beide versies eens uigeprobeerd, inderdaad de Nl versie werkt lang niet zo goed als de orginele (deze schakeld bijna feilloos) zelfs van viacces naar irdeto (betacrypt) of seca geeft hier geen problemen meer.<P><BR>Ciao,<BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een drukte :-) om die nl versie beta of niet . hier werkt hij prima. wink.gif" border="0<BR>wat betrefd die paar missende bytes . wel eens gedacht aan de plaatjes die er in staan <BR>hier is de de nl versie na aanpassen van de plaatjes nog maar 543 kb ..<P>gr dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou toch effe kwijt dat BEIDE 3.1 versies bij mij niet goed werken, dit heb ik nl. nog niemand horen zeggen.<P>Ik emuleer met HBemu of WB, maar 3.1 versies<BR>schakelen zelfs binnen een bouqet van 1 en de dezelfde provider niet goed!<P>Tot nu toe werkt hier 2.4 het beste, hoewel hij helaas niet tussen Se.. en Via... <BR>autoswitcht, maar de 3.1 versies ook niet.<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...