Ga naar inhoud

Nederlandse v3.1 +CAM patch werkt niet zo goed als de orginele v3.1 patch!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk toch dat er in de versie met de Nederlandse vertaling iets niet helemaal goed is gegaan!<P>De gewone +CAM v3.1 werkt bij mij in combinatie met 'n Funcard en daarop een 3in1 file gewoon perfect. Geen enkele vastloper en het schakelen tussen verschillende coderingssystemen verloopt ook zonder noemenswaardige problemen. <P>Maar met de Nederlandse versie heb ik veel problemen met Palco en Premiere World! Dit is geen toeval, want ik heb de twee versies op meerdere Humax ontvangers (4 stuks) geprobeerd en ook enkele malen opnieuw erop gezet.<P>Waar kan dit nu in zitten? De Nederlandse versie heeft toch alleen 'n andere vertaling in de hdf file zitten, dat heeft toch geen invloed op de rest van deze file!<P>Ik heb nu op alle Humax ontvangers weer de Gewone versie v3.1 gezet en die lopen nu allemaal vlekkeloos in combinatie met de Fun 3in1 file! (dan maar geen Nederlands menu)<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Het zou best kunnen hoor.<P>De file is met HDF tool gebroken, 1e deel is van Hemp 3.1 en 2e deel Crazy Ivan 1.03.06p.<P>Dit was een tip van SchumiNL, toch niet de eerste de beste die een patch in zijn vingers heeft, maar goed foutje kan altijd en het is en blijft een hobby.<P>Wat me echter wel verbaasd is dat is slechts en paar meldingen zie over problemen met de NL versie (die niet in duitse versie zitten).<P>Wat is er met die "duizend" andere NL downloads gebeurd ? Vind het zeer interessant om (nieuwe) ervaringen van NL patch gebruikers te horen.<P>c-ya !

Geplaatst:

Bij mij ook problemen met de NL versie. Schakelen verliep heel slecht. Bepaalde PW zenders gingen pas open na de hummie op en af te zetten. Heb terug de originele geplaatst en geen enkel probleem. Deze schakelt wel goed in combinatie met DS9.<P>Wat mij stoort aan de Nederlandse vertalingen is het ontbreeken van de meldingen 0100 - 500 - 0602 - 1702 - not running or scrambled. Dit is vorr mij handig want zo zie je meteen dat de kaart goed schakelt of niet. Misschien een tip om deze CA ID's op te nemen in de nederlandse vertaling, is maar een suggestie.

Geplaatst:

@vieuwer<BR>hier jantjeh (had hier een andere login)<BR>dus jp41 is jantjeh.<BR>same prob here had je waarschijnlijk al begrepen. kun jij mij informeren wat nu<BR>het werkelijke verhaal is.<BR>de ruis betreffende duitse files facke files<BR>halve files sla ik maar even niet op<BR>de juiste info lijkt me beter<BR>grtz <BR>jantjeh<BR> tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Het slechte schakelen bij de NL vertaling had ik ook opgemerkt. Ook loopt mijn ontvanger zeer snel vast met de NL versie.<BR>Met de engelse versie is er geen enkel probleem...

Quo signo nata es?
Geplaatst:

ik heb ook die zelfde schakel problemen met 3.1 nl maar ja ik kan er wel mee leven<P>greetz maikie

Geplaatst:

Schakelt redelijk met GW.<BR>Met DS9 geen enkel probleem.<P>Ook werkt de mute en volume regeling weer perfect.<P>thks

Geplaatst:

Ivan heeft vanavond gepost dat hij NL klaar heeft en getest. Wachtuh op upload ...<P>Dan kan dit topic dicht en kunnen we op Ivan Topic verder over de nieuwe 3.1 NL.<P>c-ya !

Geplaatst:

Engelse versie niet geprobeerd. Nl versie schakelt niet lekker. 2.4 versie schakelt beter dan Nl 3.1 versie.<P>mvg<P>ftjl

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.