Ga naar inhoud

RF out Vraagje ?

Gast

Aanbevolen berichten

Beste,<P>Ik heb de volgende opstelling.<BR>Humax5400 verbonden via scart naar video (video 1), die op zich verbonden is met de TV via een coax kabel (is nog oude tV zonder scart)<BR>verder heb ik via de RF out van de humax een coax kabel verbonden met een andere video (zeg maar video 2) die een verdiep hoger in hus staat.<BR>De bedoeling is om bvb optenemen van de sat tuner met video 2. Dit lukt aardig, tenzij ik op video 1 een film bekijk. Dan wordt het signaal van video 1 over de humax naar video 2 gestuurd ???? is dit normaal ????<BR>Kan er iemand hier meer over vertellen<P>blue boogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt bij mij ook voor alleen heb ik 1 in de tv zitten en 1 in de video.<BR>Als ik mijn dvd speler aanzet dan stoort de reciever op de dvdspeler (je krijgt het signaal van de reciever door het signaal van de dvd heen).<BR>Deze topic is volgens mij al eens erder behandeld.<BR>Mischien al eens geprobeerd het signaal te veranderen(rgb,enz). confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bigfoot<P>Tja dit is weel een oplossing maar Leg dat maar eens uit aan het vrouwtje. <BR>Veel kans dat ik ipv van een of andere film aan het opnemen ben, ik gewoonweg een aflevering buren of the bold &... aan het opnemen ben. Wat ik niet goed begrij is dat het signaal van de video terug keer naar de humax ??? <P>blue boogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.