Gast Geplaatst: 1 februari 2005 Delen Geplaatst: 1 februari 2005 Ik heb bovenstaande stick hier en ik heb vasgesteld dat door de nabijheid van de RS 323 aansluiting, je de de stick niet helemaal in de ontvanger kan pluggen.Om dat ie door zijn breedte op het schroefverbinding van de RS 323 duwt Het lichtje van de stick gaat wel branden In hydra heb ik de stick nog niet echt aan het werk gekregen... Ook een beetje door te weinig tijd Maar de stick staat in de info database als zijnde werkend op de DM 7000S Heeft iemand ook zo een stick met dezelfde problemen met het inpluggen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zoekende Geplaatst: 1 februari 2005 Delen Geplaatst: 1 februari 2005 Boutje er naast uitdraaien. Zoekende Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f650gsrider Geplaatst: 1 februari 2005 Delen Geplaatst: 1 februari 2005 Bijgeleverde verlengkabeltje gebruiken ik heb dit passings probleem gemeld toen ik hem heb aangemeld voor de database Greetz.............René Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Delen Geplaatst: 2 februari 2005 is niks bijgeleverd hoor... boutje eruitdraaien kan jah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cvr Geplaatst: 2 februari 2005 Delen Geplaatst: 2 februari 2005 of een usb-verlengkabeltje kopen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Delen Geplaatst: 2 februari 2005 Bij mij was wel een verleng kabeltje bijgeleverd, ik had er al een topic over geopend een tijdje terug, Had nl ook problemen met Hydra echter met andere images niet. Verlengkabeltje nog niet geprobeerd. Mischien is dat de oplossing. maar het kan dus ook aan de Image liggen. PS in dat topic heb ik een typfoutje gemaakt, als je op kinston zoekt kun je hem terug vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen