Ga naar inhoud


Nieuwe soft HIC 10306-02 ????


stefke

Aanbevolen berichten

Op de diverse sites duikt deze namiddag nieuwe soft op voor de humax. Men zegt dat dit originele is, doch heb hieraan mijn twijfels. Heb hem nog niet getest. Heb hem wel al eens geopend met backgroundpatcher en het blijt dat er andere plaatjes inzitten, wel deels de originele doch hier en daar een bloem en groen er bij tussen. Wij zullen het maar aan de experts over laten of deze soft deugd of niet? Misschien is het al de nieuwe soft voor de nieuwe humax 5400Z. Heb overigens al vernomen dat deze zonder problemen van de oude patchen kan voorzien worden. Heb dit natuurlijk maar van horen zeggen. In ieder geval was de file virusvrij (hoop ik) want ik ben nog maar pas alles kwijt gespeeld door een nog onbekend virus. Er zijn dus wel degelijks killervirussen in omloop.<P>Stefke.

Link naar reactie
Delen op andere sites


NAV 2001, met wekelijks nieuwe virusdefinties, autoprotect aan, e-mailbeveiliging,... Alles op maximale beveiliging, en toch is er ééntje in geslaagd om er door te glippen. We gaan nu niet discussieren over wat een goede of slechte scanner is. Ik denk toch niet dat mijn bevieliging dan zo slecht is.<P>stefke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor kan ik je nu vertellen...<P>ik heb de file in kwestie vergleken met de file op humaxdigital en rarara<P>het is de<P>System ID : 0016.0200 <BR>OAK-II, MK2 tuner Loader L2.08 + Application HIC10300-02 HIC10306-02.hdf <BR>(831,519 bytes) <P>maarja ik heb de h2.08 dus voor mij, en ieder met mij die m ook niet heeft niet interessant<P>mzzl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...