Ga naar inhoud


HIC-10306CINL+CAM-3.1.HDF


Gast

Aanbevolen berichten


Heb weer een mirror gemaakt:<P><A HREF="http://www.vdbosch.com/viewtopic.php?topic=75&forum=45&0" TARGET=_blank>VDBOSCH.COM: Allcam 3.1 NL FIXED (HIC-10306CI-NL-CAM-3.1.zip)</A><P>Of ga naar deze link voor de hele site:<P><A HREF="Http://www.vdbosch.com/" TARGET=_blank>VDBOSCH.COM FORUM</A><P>Graag niet naar de file linken, zo kan ik de bandbreedte niet bijhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Crazy Ivan:<P>heb je de reacties op je NL versie gelezen ? (duckstad), weet jij waar het door komt ?<P>ik heb er naar gekeken, maar kan nix raars vinden, de één is positief, de ander weer niet; vreemde zaak. belangrijk is dat de mensen die NL met problemen hebben dit niet met Duits hebben ?? Als je wat weet, graag !<P>@ BlueICe<BR>Bedankt voor hosting Crazy Ivan, dit verhoogd download snelheid aanzienlijk hoop ik.<P>Door de drukte zal ik maandag of dinsdag een nieuwe URL aanvragen en zal dag of 10 later genoeg bandbreedte hebben voor de Nederlandse bezoekers.<P>c-ya !<BR>Viewer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic:<P>Dat wat dus precies wat ik me afvroeg toen ik in Duckstad was, o.a. daar las ik weer minder goede berichten.<P>Ik word er bijna achterlijk van, en ga nu maar snel een duik nemen en in het zand zitten !<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

De problemen ik kan er niet omheen<P>Hallo allemaal hier ook even rapportje<BR>getest en getest en nog eens getest op 3 hummie's 5400 en allemaal het zelfde bug ik draai hier mijn eigen suf met de motors en fun3in1 flash v2.1<P>testing nieuwe twee versies in de kinderschoentjes van CRAZY<P>We zijn een stapje verder<BR>HIC-10306CINL CAM-3[1].test.HDF 781kb LET OP ALLEEN als de taal engels ingesteld staat dan werkt alles vlekkeloos LET OP zogauw als ik hem om ga zetten naar nederlands krijg ik heel veel problemen 16/9 cinemas gaan bijna niet open TPS=Multivision gaan helemaal niet open premiere is kut. LET OP als ik hem weer terug ga zetten naar engels dan loopt ie weer als een zonnetje. de<BR>hic-10306PH CAM-3[1].1NL2.hdf 780kb doet precies het zelfde dus er gaat toch iets fout met de vertaling waar we niet aan mogen komen...<P>PS nu valt mij op als de gewone orgi gebruik dat ie soms de rode balk met een melding komt 0500 bv en schiet ie er een keer op de zender bij de nederlandse versie geeft ie de melding uitzending gecodeerd en hij blijft hangen volgens mij moeten we hier niet aankomen hier zit volgens mij het trucje...<P>Nu even het volgende zijn er mensen die dit even willen gaan testen en liefst met een draaibare schotel dan zijn we weer een stukje verder geholpen dit even om bevestiging te krijgen dat we nu in de goede richting zitten en dat scheelt een hoop werk voor Crazy<P><BR>PS even voor de mensen die niets ondekken doe het eens in de volgorde die ik hier boven opgeef engels nederlands en is een feit en blijft een feit of de mensen zijn snel tevreden kan ook (-:<P>@TEEBEE kun jij eens testen waarom dat het met engels wel goed gaat en met nederlands niet in de zelfde patch V3.1 881 kb.....<P>groetjes lorisdam<BR> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf druk bezig het aangegeven probleem op te sporen samen met lorisdam.<P>Helaas kan ik zelf hier (8 Humax 5400 decoders) dit probleem niet bevestigen.<P>Des te vreemder dus dit probleem, heb zelf sterk het idee dat het ook aan de juiste files zou kunnen liggen aangezien dit ook een dergelijk probleem kan veroorzaken.<P>Ben tevens druk bezig met het opzetten van mijn eigen website, indien iemand informatie heeft hiervoor dan graag!<BR>Wil namelijk weten of het wel of niet illegaal is om firmwares etc.. vertaald etc.. verboden is om aan te bieden op internet...<P><BR>Alvast dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is het verschil dan tussen de oude en de nieuwe vertaalde versie?<BR>zijn de versie gewoon door 2 verschillende mensen gemaakt of is er echt merkbaar verschil tussen de 2 verschillende versies?<P>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...