Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Ik heb een Fujitsu Siemens Scaleo PC (Intel Pentium 4 processor HT techn (3.20 GHz,cache 800 MHz FSB; 1024 MB DDR-RAM werkgeheugen 2 x 512 MB en een 400 GB HD 7200 RP. ATI Radeon 9600XT DVI 256 MB DDR-RAM Videokaart. Pro Video Proteus (7134) WDH Video Capture; ProVideo WDM TVtuner (FM1216ME); Realtik AC’97 Audio. Nu mijn vraag: Op mijn PC was een Windows XP home edition geinstalleerd. Ik heb er nu een Windows XP Media center 2005 op geinstalleerd. Bij het installeren van het media center ontdekte ik dat hij constant vraagt om een TV-tuner en die is geinstalleerd. Wie kan mij hierop een antwoord geven. Tevens als ik internet opstart en ik naar een site ga in JAVA geschreven krijg ik alleen de codes te zien. Ook hier zou ik graag een antwoord op willen hebben.
Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Simpel! Nog niet! De TV-tuner heeft geen DBA certificaat en werkt dus nog niet in MediaCenter 2005....Wachten dus op een driver (als die ooit komt). Voor Java kun je de site van SUN even raadplegen..MS is de JAVA licentie kwijt geraakt dus zit niet in MC 2005...
Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Je zult er toch echt achter moeten komen welk model tv tuner je precies hebt. ProVideo WDM TVtuner is te algemeen, en dat nummer staat alleen voor de chipset van philips die op de kaart zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen