Ga naar inhoud


3.1+CAM en EPG


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik t goed begrepen heb heeft deze versie een "epg-fix"?<P>Kan iemand mij vertellen op welke kanalen de EPG wel werkt? Bij mij heb ik op alle Spaanse Kanalen CSE en de Franse CSD Nog steeds nauwlijks tot geen EPG info als ik zap.<P>Mijn vraag is dan ook WELKE kanalen zijn "gefixed"?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is ook nauwelijks verbetering in de EPG gekomen. Ik begrijp ook niet dat Humax dit verkondigd.<P>Bij de Cinedoms kanalen krijg je nu hooguit bij twee daarvan de EPG info te zien!<P>Ik vind het niet zo'n bezwaar, als je wilt weten wat voor films/programma's er uitgezonden wordt kijk je gewoon even op de site van <A HREF="http://tv.drhans.org/" TARGET=_blank>drhans</A> daar vindt je 'n programma gids voor bijna alle PPV kanalen! En er zijn meer URL's die je de benodigde info geven.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een groot gemis, een iets uitgebreidere EPG had geen kwaad gekund. Bij m'n goeie ouwe Micronik kreeg je hele verhalen in beeld waar een film of programma over ging, maar niets van dit alles bij de Humax. Maar aangezien het een kwestie is van software... wink.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is een wondere wereld, zou Chriet T. gezegd hebben.<P>Ik heb hier echter nog nooit iets over gelezen in de handleiding...<P>Thanx a lot [Q]!!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er toch echt in hoor....<P>Pagina 12<BR>"When the I-plate displays, press the "?" key and the Help windows will appear. If the current service provides the extended event description text about the service, it will show up on the Help window."<P>Oké, je moet wel Koreaans denken om meteen te begrijpen wat daar staat. Maar het staat er wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Denk dat ik maar eens naar Andere Hans moet voor een paar glazen, en daarna naar de LIO voor een spoedcursus Koreaans... rolleyes.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx voor de tip!<BR>ook ik zocht deze feature al lang, ik miste dit van mijn nokia 9500.<BR>Het RTFM is weer eens van toepassing.<BR> wink.gif" border="0 <P>toch wel aardig om ook te lezen wat je aan het kijken bent <P>thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...