Ga naar inhoud


Bekende files A.U.B. niet meer uploaden op de Poolse upload site!


Gast

Aanbevolen berichten

Aangezien er mensen reeds bestaande files (waaronder de Humax +CAM v3.1 patch) keer op keer weer opnieuw uploaden, ontstaat er nogal eens verwarring of deze files bijgewerkte versies zijn of de reeds bestaanden.<P>Je moet die files dan eerst weer downloaden om in de zip te kunnen zien wat de datum van het bestand is!<P>Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die het niet in de gaten hebben dat er voor elke dag 'n nieuwe upload map wordt aangemaakt! Dus mijn advies is:<P>1. Kijk eerst eens in de mappen van de afgelopen dagen of de door jou up te loaden file daar niet al in staat.<P>2. Geef in de naam van de zipfile aan als het om 'n bijgewerkte file gaat.<P>Oh ja, om vele e-mails en PM te voorkomen: ik geef de URL niet meer door! Dit op verzoek van de mensen van deze upload site!<P>Hier even hun upload-site regels: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><B>In response to questions and speculations about the state of upload section I would like to inform all of you that the upload has been closed after a website of the "greedy bastard" type (selling programmed cards) published the address and linked directly to our upload from their service. (ID of a person running the page is known to us) We would like to stress once more - our service was opened by hobbysts for hobbysts with a common interest in encryption systems and coding/decoding processes used with satellite tv signals. We do not want to have anything to do with anybody trying to rob national and international PayTV providers by watching their services without valid subscription. And we will not allow anybody to wipe their face with our good name. We asked you not to publish upload address and explained to you that our service is not of a commercial type and needs no advertisement. Such publishing causes only unwanted traffic and adds extra load to our servers. We are not as naive as some would like to believe and simply by following the logs we know that our dear providers know and visit our pages as often as the rest of you do ( while we're on the subject, let's say hello to them hoping they spend as much time on improving their own service as they do on watching our pages)<BR>Regards.</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Als je deze URL wilt hebben zul je er zelf naar opzoek moeten gaan, want ik respecteer hun regels!!! (dat is immers in ieder zijn voordeel!)<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goed gesproken Redcat. Ik hoop dat er nu wat lichtjes gaan branden. wink.gif" border="0<P><B>Tip voor iedereen die url's zoekt:<BR>- Begin eens met 5 minuten Google-en...</B> smile.gif" border="0<p>[ 24-08-2001: Message edited by: WizZaerd ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ach, eigenlijk doe je hier soms 'n oproep aan betonmuren!!!<P>Wat je ook zegt of aanbeveelt omtrent de Poolse upload sites is verspilde moeite, want er zijn nog steeds mensen die het nodig achten om bijv. SECA file van drie maanden geleden te uploaden of programma's waarvan al vele malen nieuwere versies van uit zijn gekomen (en geupload)!!!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Redcat: laat er geen misverstand over bestaan; ik ben het geheel met je eens. Zie mijn tip in een vorig bericht dan ook als een signaal (aan de betr. admin) om de link mogelijk uit het betreffende bericht te verwijderen.<P>Mijn tip heeft wel een positieve invloed op dit board: degene die de link wil hebben, zal op dit board moeten zoeken en dus een langere bezoektijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...