Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 JaJa,..... Hij draait er wel op hoor.......tergend langzaam.... Maar ik ben blij dat hij het doet...... 128mb vind ik wel!!! Grtz, Steven
Moderator Matchless Geplaatst: 4 februari 2005 Moderator Geplaatst: 4 februari 2005 lol.. sterker nog..ik heb een toshiba (1247) met een 32 mB ram-latje erin en hij loopt op XP. kan zelfs via wifi internetten. Is idd wel erg langzaam. zoek er wel nog geheugen voor.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Nou, Vanmorgen mijn 64mb binnengekregen......... Ik vol goede moed `t stripje erin gezet.......... En jahoor.......weer helemaal terug bij af......... Exact dezelfde symptonen als dat ik de laptop kocht...... Wat nu..... Die "andere HDD" die de laptop wel meteen herkende, kwam uit een fiery-controller van een printer/copieer, waar LINUX op staat. Door `m weer opnieuw optestarten, maar dan met de XP cdrom erin kon ik de LINUX partitie`s verwijderen, en zo XP installeren. Dus maar opzoek naar iemand die LINUX op mijn HDD zou kunnen zetten. Grtz, Steven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen