Ga naar inhoud


Humax patch ellende


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben even de weg kwijt!!<P>Heb zojuist een hummie aangeschaft met:<BR>h/w version oakI&ii 2.1<BR>s/w version HIC 1.01.10<BR>Device Driver Version DIC 1.01.10<BR>Loader H2.08 (0016.0600)<P>Wil nu de HIC-10110PH+CAM-2.4.HDF file inladen volgens de standaard procedure, krijg ik na het aanklikken van de "Download" buttom (winoak40+) niets te zien dat op patchen/downloaden lijkt.<BR>Hummie gaat gewoon aan en er verschijnt beeld op mijn tv.....ik wordt er gek van <P>Wie wil me even een hint geven...ik ben nu echt even de weg kwijt!!!<P>Greetz<BR>Roxstart

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Roxstart <P>Volgens mij gebruik je niet de goeden kabel.<BR>Want het lijkt verdacht veel op geen communictie tussen de PC & Humax.<BR>Dus even <A HREF="http://www.humaxdigital.com/support/support_down7.htm" TARGET=_blank>hier kijken</A> zie foto kabel.<BR>Je kunt even met de kabel die je nu gebruikt probeeren om je Settings lijst te Uploaden naar je PC.<BR>Lukt dit niet dan dan weet je zekker dat je Kabel niet goed is. <BR>En dan moet je morgen even een goede kabel aanschafen.<BR>Of soldeer hem zelf op de foto kun je zien hoe of wat.<BR>Nou ik hoop dat dit je probleem zal oplossen.<P>Greetingz TSR laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Roxstar,<P>Ik ben nu ook al de hele week bezig om verbinding te krijgen met mijn Humax en ik werd er ook gek van.<BR>Ik heb net even mijn kabel doorgemeten, en dit was inderdaad niet volgens schema.<BR>Even kabel aangepast en het werkt nu als een trein !!!!!!!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gelooft og niet maar ik had kabel op com 2 aangesloten en winoak ingesteld op com1.<P>wel een beetje dom he...Bedankt voor jullie reacties.<P>PS ik wacht nog even met 3.1 patchen totdat ik problemen ondervindt met 2.4.<P>Greetz<P>Roxstar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@roxstar:<BR>Zou je niet gelijk versie 3.1 erop zetten...?<BR>Heb je tenminste de laatste versie.<BR>Die is er ook met NL menu´s, alhoewel ik de normale (zonder NL) prefereer.<BR>Ik las in de boards dat die NL versie toch nog wel enkele bug´s heeft.<BR>Ik heb met engels of duits geen probleem trouwens.<P>Groet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...