Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van een attente mede internet gebruiker. Hij had op een website van een Nederlandse satelliet shop, mijn gegevens gevonden. Hij kon mijn naam, adres, telefoonnummer en bestelling lezen. Tijdens een telefoontje van mij naar de desbetreffende shop, waar ik het voorvan tot drie maal moest uitleggen, kreeg ik van de eigenaar, na mijn stem verheven te hebben, te horen: “Als je ziek bent moet je naar de dokter!”. Privacy???
Bigfoot Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Raar verhaal. En wat bedoelde hij daar mee?
The postman Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Citaat: Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van een attente mede internet gebruiker. Hij had op een website van een Nederlandse satelliet shop, mijn gegevens gevonden. Hij kon mijn naam, adres, telefoonnummer en bestelling lezen. Tijdens een telefoontje van mij naar de desbetreffende shop, waar ik het voorvan tot drie maal moest uitleggen, kreeg ik van de eigenaar, na mijn stem verheven te hebben, te horen: “Als je ziek bent moet je naar de dokter!”. Privacy??? Welke winkel/website dan ????????????? DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(
maxloader Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Citaat: Welke winkel/website dan ????????????? . En dat mag dus niet vermeld worden. (jammergenoeg) Max Live life to the Max(loader)
Rocketscientist Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Is het niet zo een applicatie die op de site meeloopt als "zojuist besteld" en waarvan jouw naam is gekoppeld. Stuur eens een PM en dan kunnen we eens kijken. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Con Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Citaat: Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van een attente mede internet gebruiker. Hij had op een website van een Nederlandse satelliet shop, mijn gegevens gevonden. Hij kon mijn naam, adres, telefoonnummer en bestelling lezen. Tijdens een telefoontje van mij naar de desbetreffende shop, waar ik het voorvan tot drie maal moest uitleggen, kreeg ik van de eigenaar, na mijn stem verheven te hebben, te horen: “Als je ziek bent moet je naar de dokter!”. Privacy??? Stuur mij ook een PM, dit soort onzin wil ik niet meemaken dus wil ik weten waar ik NIET moet bestellen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
alx Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Maar wel waar! Dat was ik dus. Een bedrijf in Groningen waar ik op de webwinkel bezig was. Plotseling zie ik een mandje waarin twee artikelen met de prijs. Maar ik had helemaal niets besteld?? Eeen telefoonnummer in Ouderkerk aan de Amstel stond erbij in het account. Ik heb maar even gewaarschuwd!! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
locutus Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Een winkel met als broer een bekende satteliet dus? Is nu waarschijnlijk overduidelijk, maar zoiets kunnen we niet hebben. Misschien is het een tijdelijk probleem op de website, maar dan moeten ze dit zo snel mogelijk rechttrekken. En niet doen of hun neus bloed. DM920UHD Yupsikidee, t'is weer zwart op tevee.
maxloader Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Ik kreeg daarnet een melding dat ze problemen hebben met de server, er is dus wel zeker iets mis. Max Live life to the Max(loader)
EL PIÑO Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Hmm, ik weet wel welke shop er wordt bedoeld maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets van hen toch niet had verwacht. Ik ben er namelijk tot op heden altijd netjes en goed geholpen.. Jammer dat dit soort dingen dan ook gebeuren, en vooral jammer dat men de klant niet serieus neemt. Natuurlijk klinkt het wel vreemd dat iemand anders jouw inhoud en telefoonnummer in zijn mandje ziet, maar wil dat zeggen dat het niet waar is? Lijkt mij niet. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen